Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin naiselleni lahjan

Vierailija
07.09.2013 |

Tällä foorumilla vissiin on enemmän naisia kuin miehiä joten tässäpä mun kokemus. 

Halusin yllättää naiseni ostamalla hänelle yllätyslahjan ja koska ajattelin hänen tarvitsevan moista. Me ollaan sovittu että maksan puolet ehkäisypillereistä ja ajattelin että tämä lahja kävisi etukäteismaksuna muutamalta kuukaudelta niistä sit.. Noh eihän se mennyt niinkuin olin ajatellut vaan nainen suuttui ja hänen reaktionsa oli se, että yritin lahjoa häntä ja jos hän tarvii jotain niin hän ostaa itse. Toinen peruste oli kuulemma se että jos ollaan sovittu että maksetaan rahalla niin silloin ei muu keino käy. Sanottakoon että lahjan arvolla ostaisi vähintään vuodeksi pillereitä. 

Hän paasasi mulle monta tuntia siitä miten mies voi vain lähteä kiitämään kun on laittanu naisen paksuksi ja miten vaikea osa naisella on kun on mahdollisuus tulla raskaaksi. 

Haluaisin kommentteja teiltä naiset että oliko tällainen käytös soveliasta? Omasta mielestäni ei!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sä annoit naisellesi lahjaksi? Rahaa? Sterilisaation? Dildon? Kumeja? Tuttipulloja?

Vierailija
2/4 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja on lahja, eikä liity millään tavalla siihen että on sovittu pillereiden kustannukset puolikkaaksi.

Urpo äijä tai sit vaan typerä provo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja on lahja. Ei voi olla korvaus ehkäisystä. Olet kusipää, kun annat "lahjan", jota nainen ei ehkä omasta mielestään tarvitse ja oletat, että se korvaa sovitun jutun.

Vierailija
4/4 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ollut lahja, jos sen arvon oli tarkoitus kattaa yhdessä sovittuja menojanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi