Sinä joka olet ekstrovertti, inhoatko introverttejä ihmisiä?
Kommentit (8)
En todellakaan - paras ystäväni ja lapseni kummi on introverttien introvertti ja mitä parhainta seuraa! :) Enkä koskaan pakota häntä mihinkään ekstrojen juttuihin, vaan käymme kaksistaan leffassa, taidenäyttelyissä yms., ja hän kyllä aina sanoo, jos akut ovat tyhjät.
Tosin olen minäkin rauhoittunut noista superekstroverttiajoistani, sen verran on elämä antanut dunkkuun että nykyään olen ambivertti, joka inhoan suurinta osaa ihmisistä. Aspa-alalla pitää vain jaksaa tsempata, ja joskus rooli jää päälle...
En inhoa, mutta välttelen. Moni introvertti on vaikuttanut alkuun tosi mielenkiintoiselta, mutta en vain jaksa sitä, että he ovat hyvää ja puheliasta seuraa vain silloin kun se heille sopii. Ja enhän minä sitä voi tietää milloin he ovat sillä tuulella. Raskasta.
Enemmän tosiaan tuntuu siltä, että introvertti inhoaa ekstroverttejä. Ihan loogista oikeastaan, kun ajattelee.
Jos inhoan introverttia, se ei johdu hänen introversiostaan vaan epämiellyttävistä piirteistään ihmisenä. Introverttiys ei vielä kerro, onko ihmisellä empatiaa, hyviä käytöstapoja ja luotettavuutta. Tunnen introvertteja, jotka ovat hienoja ihmisiä (älykkäitä, hienotunteisia, humoristeja, syvästi tuntevia) ja tunnen myös introvertteja, jotka ovat suvaitsemattomia paskiaisia, joihin ei voi luottaa yhtään ja joiden älykkyys ei säihky heidän kuvittelemallaan tavalla.
No jaa, puolet kirjoittajista ei edes ymmärrä noiden sanojen merkitystä
Up