Suositelkaa joku TOSI hyvä leffa?
Kommentit (20)
Gilberg Grape - meniköhän se nimi noin?
The Departed oli ihan hyvä. Entäs argentiinalainen Oscar-voittaja The secret in their eyes?
Vicky Christina Barcelona.Siinä taidetta,seksiä,espanjaa ja draamaa.
Taken 1&2.Tosin vähän liian "Amerikka on maailman paras"mun makuun.
Argoa en ole nähnyt mutta luulisin että samankaltainen kuin Syriana. Syrianasta tykkäsin itse tosi paljon, juoni ei ole yksinkertainen ja leffa on monisyinen näkemys Lähi-Idän problematiikasta.
Lisää Syrinan rinnalle myös Robert Redfordin & Bratt Pitt : Spy game ja RR, Meryl Streep ja Tom Cruise: Lions for lambs ja Redfordin Sneakers
Piin elämä, Australia, Vettä elefanteille, Avain pakoon.... siinä parhaista parhaimmat.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 17:54"]
The Departed oli ihan hyvä. Entäs argentiinalainen Oscar-voittaja The secret in their eyes?
[/quote]
Secret in their eyes on tosi hyvä! Samoin Almodovarin Iho jossa elän
Lord of War myös mielenkiintoinen elokuva asekauppiaista. Sekä Blood Diamond Afrikan veritimantti-meiningeistä.
The others. (En muista mitä suomeksi)
Django. Pitkästä aikaa loistava leffa.
Lust, caution.
Drive.
Molemmat loistavia.
Orpokoti, kuudes aisti, unbreakable, salaisuus pinnan alla, pahuus
Pianistin sivunkääntäjä, Funny games (tulee tänään tv:stä), Fight Club, Häiden jälkeen, Jahti, Kaunis elämä, Yksi lensi yli käenpesän, Brokeback Mountain, Brianin elämä, Hohto...
siinä aika monesta eri genrestä... Argo oli OK, tosin siinä lentokonetakajahtikohtauksessa alkoi vähän hymyilyttää (joko helvetin hitaita lentokoneita tai pirun nopeita autoja sen ajan Iranissa). Syrianaa katsellessa nukahdin, mutta univelkakin oli silloin kova, joten enpä osaa arvioida.
Mä en ole Argoa nähnyt, mutta suosittelen From Paris With Love. Se oli ihan pirun hyvä leffa.
Kiitos! Molemmat vaikuttaa juuri sellaisilta leffoilta kuin itse tykkään myös. Thanks :) Ap kiittää