Sanooko miehesi teitä kauniiksi?
Olen varmaan omahyväinen tai jotain, mutta minua vähän haittaa, ettei puolisoni sano, että "oletpa kaunis". Aiempi avomieheni toisteli tuota varmaan viikoittain. (Muuten en tästä suhteesta todellakaan kaipaa mitään).
Joskus minun kuulleni joku on sanonut miehelleni, että "vaimosi on kaunis", ja silloin hän on vastannut olevansa samaa mieltä, mutta oma-aloitteisesti hän ei tästä puhu. Itse asiassa saan kuulla olevani kaunis muilta useammin kuin mieheltäni. Mieheni saattaa sanoa tietyllä äänensävyllä, että "babe", tai jotain, että "ihana pylly" tai "ihanat pohkeet", jos näistä ruumiinosistani jotain puhun.
Itse silloin tällöin sanon miestäni hyvännäköiseksi tai komeaksi. Miten teillä puoliso kehuu ulkonäköänne vai kehuuko mitenkään?
Kommentit (21)
Sanoo, vaikka en kyllä ole. Ilmeisesti hänen mielestään olen.
Ei hän pysty valehtelemaan.
Arvostan sitä piirrettä hänessä.
Ei sano. En ole kaunis, joten parempi vaan kun ei valehtele.
Ei koskaan kauniiksi kehunut, mutta söpöksi edelleenkin. Kuulemma on parempi olla söpö kuin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän pysty valehtelemaan.
Arvostan sitä piirrettä hänessä.
Minun miehessänikö? T: Ap
Sanoo päivittäin, muttei teitittele.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan kauniiksi kehunut, mutta söpöksi edelleenkin. Kuulemma on parempi olla söpö kuin kaunis.
Nää on näitä...
Sanoo joka päivä, itseasiassa en tiedä onko sekään loppupeleissä hyvä, menettää vähän merkitystä kun kokoajan hokee.
Sanoo joka päivä että olen kaunis.
Ap on kunnon narsistinaislapsi. Ikää on 19v?
Vierailija kirjoitti:
Ap on kunnon narsistinaislapsi. Ikää on 19v?
Ihan normaali halu olla hyväksytty sellaisena kuin on.
Sinä olet se narsisti jos et tätä(kään) ymmärrä.
Me sinuttelemme. Ap, miksi et osaa äidinkieltäsi? Oletko tyhmäkin?
Vierailija kirjoitti:
Me sinuttelemme. Ap, miksi et osaa äidinkieltäsi? Oletko tyhmäkin?
Voi voi ja ilkeäkin olet. Säälittävää.
Sinua ei tosiaan voi kauniiksi sanoa vaikka olisit minkä näköinen.
Säälittää ihmiset jotka kaipaavat kehuja omasta ulkonäöstään. Taitaa olla itsetunto-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää ihmiset jotka kaipaavat kehuja omasta ulkonäöstään. Taitaa olla itsetunto-ongelmia.
Mikään positiivinen, kuten kehu ei koskaan ole niin sairas kuin se että täytyy muita haukkua.
Siellä on taas yksi huonoitsetuntoinen katkera ihminen asialla. Säälin sinua.
Ennen sanoi usein kauniiksi. Nykyään ei niinkään. Seksikkääksi kehuu usein.
Sanoo. En kyllä ole, ihan tavallinen.
Alkuaikoina sanoi. Myöhemmin on useasti maininnut että hänen kaverinsa sanovat minua kauniiksi, mutta ei enää sano itse niin. Nyyh.