Onko outo kuvio mielestänne?
Erosin vuosi sitten pitkästä liitosta ja muutin takaisin lapsuudenkotiini. Olen yli 5-kymppinen ja asun yhdessä yli 8-kymppisen leski-isäni kanssa. Lapsuudenkodissa on tilaa, viisi makuuhuonetta, joita isä on asuttanut yksin jo yli vuosikymmenen. Työkaverit kyselevät milloin aion muuttaa omaan kotiin. En tiedä miksi pitäisi, olen ainoa lapsi ja talo tulee olemaan minun joskus kuitenkin. Seurustelua ja miehiä en enää kaipaa.
Kommentit (15)
Ehkä Suomessa, jossain muussa maassa tuohan on ihan yleistä. Miksi teidän pitäisi asua yksin, kun talossa on tilaa ja saatte seuraa toisistanne?
Sinä asut omassa kodissa, muut huolehtikoot omista asioistaan.
Kuulostaa kätevältä! Ihan kiva ratkaisu sinulle ja vanhalle isällesi.
100 vuoden päästä sitä ei muista enää kukaan.
Ei sopisi mulle, mutta jos sopii sulle niin siitä vaan. Mitä se muille kuuluu missä sä asut?
Eihän tuossa mitään, jos isukki pysyy suht hyväkuntoisena ja skarppina. Muistisairaan kanssa on raskasta asua.
Mielestäni tämä on oiva ratkaisu, en tarvitse kukkien kastelijaa tai lemmikkivahtia kun lähden reissuun. Isä ei jaksa enää matkustaa. Kuluja ei paljon ole ja ne maksetaan puoliksi. Lisäksi teen lämpimän ruuan joka päivä molemmille.
Järkevää. Meidän mummo 97v ei suostu muuttamaan vanhempieni kotiin, jossa on 2 tyhjää makkaria. Asuu edelleen yksin.
Mies haukuttaisiin palstalla peräkammarinpoika-nyhveröksi, naiselta tämä on vain täysin oikein ja ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Mies haukuttaisiin palstalla peräkammarinpoika-nyhveröksi, naiselta tämä on vain täysin oikein ja ihanaa
Maksaako peräkammarinpoika osuutensa kuluista ja tekee kotitöitä vanhoille vanhemmilleen? Yleensä nämä peräkammarinpojat tuppaavat passauttamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajahan sanoi, ettei kaipaa suhdetta. Peräkammarin pojat yleensä huutelevat naisten perään ja sitten heille kerrotaan, ettei kukaan halua keski-ikäistä äitinsä kanssa asuvaa peräkammarin poikaa.
Aloittaja on myös joskus päässyt pois lapsuuden kodistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaako peräkammarinpoika osuutensa kuluista ja tekee kotitöitä vanhoille vanhemmilleen? Yleensä nämä peräkammarinpojat tuppaavat passauttamaan itseään.
Sullako on faktaa esittää päinvastaisesta? Vai ihan vaan oma miesviharaivosi?
Ihmisen elämä on sen verran kummallista, että tuo on täysin normaalin kuuloista. Ei ole outo kuvio.