Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän yläkerran naapurini touhuaa, kun aina iltaisin alkaa kuulumaan

Taavi69
22.08.2020 |

mieletön raskaiden huonekalujen siirtämisen ääni. Jatkuu parikin tuntia. Eikö osaa päättää niiden paikkaa, vai mitä ehmettiä tapahtuu? Kokemusta vastaavasta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko nyt varmasti kuuluu joka ilta pari tuntia huonekalujen siirtämisen ääniä? Et yhtään liioittele?

Vierailija
2/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko venäläinen? Niillä tuo on verissä, olisiko joku kasattava sänky/sohva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehmettiä?

Vierailija
4/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu toi sama!!! Muutin siitä asunnosta, mutta tosiaan silloin kun siellä asuin, mietin joskus että leikkivätkö he "maa on laavaa". Ja just toi että pari tuntia kuuluu. Mitä se on???

Vierailija
5/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla joku kuntoilulaite?

Vierailija
6/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOka kerrostalossa on joku tällainen. Varmaan valtion palkkaamia :D

Vierailija
7/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky nuorison mielestähän saa kuulua elämisen ääniä ympäri vuorokauden joten siellähän voi olla joka iltainen siivous sessio menossa.

Vierailija
8/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu hyppimistä aina toisinaan. Veikkaan että on bileet, sillä samoina iltoina kuuluu/tuntuu basson jytinää. Mutta en ymmärrä sitä hyppimistä. Aivan kuin aikuinen ihminen hyppäisi kerrossängyn yläsängystä lattialle. Kaamea jysähdys. En tajua, että mitä siellä oikein tehdään. Ei sinänsä häiritse, kun ei ole jokapäiväistä, mutta lähinnä olen utelias ja haluaisin tietää, mitä tapajhtuu.

Vierailija
9/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuului yläkerrasta kanssa sellainen ääni, aattelin, että keilaavat aina öisin.

Vierailija
10/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla melkein mitä tahansa taivaan, helvetin ja Vesa-Matti Loirin väliltä. Herra rauhoittakoon meitä iltavillejä, kun naapurin touhut näin paljon meitä askarruttaa!

Vierailija
11/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viikonloppu nukahdin sohvalle ja ihan rehellisesti, meinasin saada sydärin kun keskellä yötä yläkerrasta kuuluu BÄM!!! Sitten kuului kun nainen sätti miestänsä, mies oli kai pudonnut sohvalta kännissä. Mutta mun sydän pamppaili varmaan tunnin ton jälkeen. Ihan hiljaista ja sitten kuin joku ohjus olisi iskenyt. Möykkäsivät kyllä muutenkin.

Vierailija
12/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warmaan mun entiset "naapurit" siellä. Aina kello 10 illalla tai myöhemmin alkoi huonekalujen siirtely työkeikalla ..

Zinc

Kaikenlaisia hulluja sitä onkin ..

Vierailija
13/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2 tollasta alakerrassa. Tosin se aiempi nikkaroi (?) jotain aina iltaisin; kuului jumalaton vasaranpauke ja puutavaraa siirreltiin ympäriinsä. En tiedä, mitä puuhas. Sit se edellinen tykkäs muuten vaan siirrellä huonekaluja aina 23:00 lähtien. Nyt on alakerran kämppä tyhjänä ja pelolla odotan, kuka helvetti sinne paukkaa kuun vaihteessa.

Vierailija
14/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tein walituksen tai sen sata isännöintiin, niin kuulemma olivat kuuroja.

walehtelewa pazka se "isännöitsijä"oli. Ei se ainakaan röitään tehnyt, eli teki -> ei mitään

Vierailija
15/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehmet siellä vaan työstää naapurin rouvaa, että sitä ehmettiä.

Vierailija
16/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuuluu hyppimistä aina toisinaan. Veikkaan että on bileet, sillä samoina iltoina kuuluu/tuntuu basson jytinää. Mutta en ymmärrä sitä hyppimistä. Aivan kuin aikuinen ihminen hyppäisi kerrossängyn yläsängystä lattialle. Kaamea jysähdys. En tajua, että mitä siellä oikein tehdään. Ei sinänsä häiritse, kun ei ole jokapäiväistä, mutta lähinnä olen utelias ja haluaisin tietää, mitä tapajhtuu.

Toikkaroidaan kännissä ja jotain tavaraa tipahtaa lattialle aina välillä? Joku tanssii reippaammin korkkarit jalassa, saa varmaan helposti melkoista jyskettä aikaiseksi?

Vierailija
17/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 2 tollasta alakerrassa. Tosin se aiempi nikkaroi (?) jotain aina iltaisin; kuului jumalaton vasaranpauke ja puutavaraa siirreltiin ympäriinsä. En tiedä, mitä puuhas. Sit se edellinen tykkäs muuten vaan siirrellä huonekaluja aina 23:00 lähtien. Nyt on alakerran kämppä tyhjänä ja pelolla odotan, kuka helvetti sinne paukkaa kuun vaihteessa.

Niin, mistä näitä kaikille riittääkään ?

Ei niitä ole ..

Matrix aivan tahalleen tekee kiusaa ihmisille.

Sanalla IHMISILLE

Zinc

Osahan näistä on vain häiriköitä ..

Vierailija
18/18 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin yläkertalainen naapuri piti sitä asuntoaan jonain verstaanaan. Ihan totta, se mies oli joku puuseppä ja se asunto oli sen verstas. Ja työskenteli yöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi