Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te ihmiset osaa käydä vessassa?

Vierailija
06.09.2013 |

Kusetteko ja paskotteko te kotonakin ympäri laitoja ja olette sen jälkeen kuin ette olisikaan?

Kävin tänään päivällä Forumin naisten vessassa. Siellä yhdessä loosissa oli minua ennen äiti ja varmaan noin 7-8v. tytär. Ei tullut mieleenikään toimittaa tarpeitani kun reunat yltäpäältä pissassa. Ihmettelen oikeesti mitä siellä on tehty.

Kerran olimme Porvoossa (ei ole trolli) ja piti käydä yleisessä vessassa, maksaa joutui vielä 50 senttiä kassalle. Menin siellä ensimmäiseen veskiin ja käännyin kannoiltani kun näin pöntön, istuinosa aivan totaalipaskassa. Kiva vaivata sitä kassaa joka söi eväitään tiskin takana, että vessa oli tosi siivoton. Raukka jätti eväänsä kesken ja lähti katsomaan tilannetta, veikkaan etä meni ruokahalu

Siis ihan oikeesti ihmiset!!!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ajatellut! Onko tosiaan niin, että kaikki eivät saa vessassa osumaan siihen reikään, mihin pitäisi? Käsittämättömiä sotkuja on vastaan tullut.

Itselläni on sellainen periaate, että haluan jättää paikat siistimpään kuntoon kuin mitä ne olivat tullessani.

Vierailija
2/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap se pöntön istuinosa siis paskassa, vai oliko se mutaa? Itse ihmettelin pitkän aikaa (olin opiskeluaikana siivooja) miten yhtäkkiä istuinosat oli tosi törkyiset. Sitten paljastui, että jotkut asiakkaat, jostain syystä jota en käsitä, kiikkuivat kengillä siihen istuinosan päälle (siis tää on ihan totta) ja siitä jäi se karmea sotku siihen. En voi ymmärtää mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu, en...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tollainen sottainen iljetys vessassa. Kusee siihen istuinrenkaallekin (ei jaksa/muista/tajua nostaa sitä ylös), ei harjaa paskajälkiään pöntöstä, ei huuhtele lavuaarista sylkemiään leivänmurun sekaisia hammastahnoja, ei vaihda ikinä tyhjentynyttä vessapaperirullaa uuteen.

Arvatkaa olenko yrittänyt kaikin mahdollisin tavoin saada muutosta asiaan. Kyseessä muuten ihan fiksu, siisteydestä pitävä mies. En keksi syyksi muuta kuin sen, ettei näitä ole hänelle lapsena kertakaikkiaan opetettu, ei siis tajua että muille näiden jälkien siivoaminen itse on itsestäänselvyys. Äitinsä on ihan neuroottinen siivouksen suhteen, hinkkaa kotia koko ajan puhtaaksi. Olenkin ajatellut, ettei äiti ole koskaan pojalleen näistä sotkuista huomauttanut vaan heilunut vaan heti innoissaan rätin ja harjan kanssa, kun on ollut jotakin siivottavaakin.

Vierailija
4/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 22:56"]

Oliko ap se pöntön istuinosa siis paskassa, vai oliko se mutaa? Itse ihmettelin pitkän aikaa (olin opiskeluaikana siivooja) miten yhtäkkiä istuinosat oli tosi törkyiset. Sitten paljastui, että jotkut asiakkaat, jostain syystä jota en käsitä, kiikkuivat kengillä siihen istuinosan päälle (siis tää on ihan totta) ja siitä jäi se karmea sotku siihen. En voi ymmärtää mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu, en...

[/quote]

venäläisten tapa (siellä vessat ei ole siistejä, joten kannattaa olla jalkojen päällä siinä pytyllä)

Vierailija
5/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla yhä niin tietämätön ja sivistymätön, ettei yhäkään tiedä, että venäläisnaiset asioivat seisten pöntön reunalla (siis osa heistä). Jotkut eivät kyllä seuraa mitään.

Vierailija
6/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sivistymätön ja tietämätön on se joka ei osaa vessassa käydä, ei se joka ei tiedä ketkä sotkevat vessat.

Vierailija
7/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin välillä ihan samaa. Kai se on vain sitten se asenne että yleinen vessa, se on siivoojan tehtävä siivota. Pitäisi varmaan mennä tällaisen ihmisen luo kylään ja paskoa ja kusta seinät ja lattiat täyteen ja valitusten jälkeen vain todeta, että sinun vessa, siivoo itte. Veikkaisin, että voisi olla naama vähän happamana.

Mutta siis ylipäätäänkin se, että sitä paskaa ja kusta on lattioilla...ovatko nämä ihmiset kotonaankin samanlaisia oksetuksia, etteivät saa jätteitään pönttöön asti.

Vierailija
8/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että aasialaiset kyykkyvessat on julkisissa tiloissa kaikkein parhaimpia. Saa ihan rehellisesti kyykätä kunnolla alas, eikä tartte yrittää jalat maitohapoilla huojua puolikyykyssä paskaisen istuimen yläpuolella ja varoa koskemasta renkaaseen. Kun vessa on siisti, niin toki mieluummin sitten istun kuin kyykkään. Eli vaikkapa kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme