Millainen ihminen kirjoittelee seksinovelleja?
Kommentit (26)
Turhautunut ja pahasti puutteessa elävä, eli minä. Kirjoittaminen on kivaa, mutta mihinkään monimutkaisempiin juonikuvioihin ei mielikuvitus riitä, kuin: a) henkilö tapaa toisen henkilön, b) henkilöt päätyvät paneskelemaan.
Aika, paikka ja henkilöhahmot tietysti vaihtelevat ja minun mielestä on mielenkiintoisinta luoda jännite hahmojen välille ja kehitellä niitä tilanteita, jotka johtavat itse aktiin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 21:45"]
Kirjoititteko koskaan Reginaan? Kysyy utelias 5, joka yritti muutaman kerran seksinovellia muttei pystynyt itsekään lukemaan omia tuotoksiaan.
[/quote]
Älä "lue" omaa kirjoitustasi, vaan oikolue se. En osaa selittää sen tarkemmin, mutta en itsekään lue omia kirjoituksiani julkaisun jälkeen. Julkaise vain rohkeasti!
Itse en ole Reginaan kirjoittanut.
6
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 21:20"]
Saatteko rahaa? Perustuuko vain mielikuvitukseenne vai käytättekö seikkailujanne ja huhuja hyväksenne?
Kirjoitatteko aina oman sukupuolenne silmin?
[/quote]
Kirjoitan aina lesboseksinovelleja, joten väkisinkin kirjoitan oman sukupuolen silmin. Valitettavasti omakohtaista kokemusta ei ole, joten mielikuvitus on kovassa käytössä.
Onko tiedossa mitään alustaa jolle voisi kirjoittaa novelleja rahaa vastaan?
Kirjoititteko koskaan Reginaan? Kysyy utelias 5, joka yritti muutaman kerran seksinovellia muttei pystynyt itsekään lukemaan omia tuotoksiaan.