pallit
pidättekö miehestä jos pallit on hyvin kookkaat vai onko pikku pallerot kivemmat. itsellä on kookkaat ei ole kukaan valittanut ja onko sileet vai karvaiset mukavammat
Kommentit (9)
Miehen palleja on kiva imeä ja nuolla.
Mutta miksi joskus tuntuu ettei niitä löydy lainkaan? Siis samalla miehellä, jolla aiemmin on ollut selvät pallit, seuraavalla seksikerralla tuntuu että varsi alkaa suoraan välilihan yläpuolelta ilman palleja...
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi joskus tuntuu ettei niitä löydy lainkaan? Siis samalla miehellä, jolla aiemmin on ollut selvät pallit, seuraavalla seksikerralla tuntuu että varsi alkaa suoraan välilihan yläpuolelta ilman palleja...
Kun mies kiihoittuu tarpeeksi pallit nousevat todella ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi joskus tuntuu ettei niitä löydy lainkaan? Siis samalla miehellä, jolla aiemmin on ollut selvät pallit, seuraavalla seksikerralla tuntuu että varsi alkaa suoraan välilihan yläpuolelta ilman palleja...Kun mies kiihoittuu tarpeeksi pallit nousevat todella ylös.
Kiitos vastauksesta.
Eli voivat siis todella kadota ihan näkymättömiin?
Tämä oli mulle uusi kokemus, ennen sentään on jonkinasteisesti olleet näkyvissä. Nyt ei ollut mitään mitä imeä :)
Mun miehellä tuntuu olevan välillä vaan yksi kahden sijaan. Supistuvat jotenkin niin yhteen, ettei kahta näy tai tunnu. Ei kovin kookkaat muutenkaan. Eikä mulle pallien koolla ole mitään väliä.
Pallien koolla ei niinkään väliä, mutta sileät ehdottomasti kivemmat.
Karvoja on ikävä nuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi joskus tuntuu ettei niitä löydy lainkaan? Siis samalla miehellä, jolla aiemmin on ollut selvät pallit, seuraavalla seksikerralla tuntuu että varsi alkaa suoraan välilihan yläpuolelta ilman palleja...Kun mies kiihoittuu tarpeeksi pallit nousevat todella ylös.
Kiitos vastauksesta.
Tämä oli mulle uusi kokemus, ennen sentään on jonkinasteisesti olleet näkyvissä. Nyt ei ollut mitään mitä imeä :)
Henkilökohtaista se vähän on, mutta yleensä kaikilla roikkuu kuumassa alhaalla ja kylmässä sekä kiihottuuneena nousee ihan ylös. Joskus ne voi tosiaan nousta todella ylös piiloon, kun on sata astetta pakkasta tai superkiihottuneena viittä vaille laukeamassa. 😄
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Henkilökohtaista se vähän on, mutta yleensä kaikilla roikkuu kuumassa alhaalla ja kylmässä sekä kiihottuuneena nousee ihan ylös. Joskus ne voi tosiaan nousta todella ylös piiloon, kun on sata astetta pakkasta tai superkiihottuneena viittä vaille laukeamassa. 😄
M36
Ihanaa, hän on siis usein superkiihottunut, sillä sadan asteen pakkasessa emme nai :D
Juu, pallit nousee ylös kylmän ja kiihotuksen vaikutuksesta ja lämpö taas saa ne roikkumaan kaukana kehosta. Keho pyrkii suojaaamaan siittiöitä ja tarjoamaan niille nopean reitin munasolun luo. Kiihotuksesta nousseita palleja kun venyttää, se tuntuu taivaalliselta, paitsi toki liian kovaa kiskomalla. Pallien venytysrengaskin tuntuu hyvältä. Pyysin vasta rouvaa ottamaan pallini suuhunsa, mutta eipä mahtunut. Hän kyllä nuoli niitä ja sekin tuntui mahtavalta.
Ei koolla niin väliä eikä haittaa vaikka vähän roikkuisivatkin. Siistitty karvoitus näyttää miehekkäältä ja on kiva, kun ei tule pitkiä karvoja suuhun.