Hyvän mielen avaus: Mikä on lempi vuodenaikasi?
Täällä on paljon katkeria avauksia. Joten päätin tehdä sellaisen, joka saa hyvälle tuulelle. :-)
Kommentit (19)
Hyvä avaus. Kesä, koska helle on ihanaa. :)
Ehdottomasti kevät, huhti-toukokuu. Ei ole enää lunta, ei enää kylmä, mutta ei vielä liian kuumakaan, ilma/sää raikasta, luonto herää jne.
Seuraava lempivuodenaika on syksy - pääosin samat syyt kuin keväällä.
Talvea ja kuumia kesiä en voi sietää.
Kevät. Valo ja lämpö lisääntyy, mutta ei oo liian kuuma.
Syksy. Kiprakka ilna ja syksyn tuoksu on parasta.
Syksy. Ihana raikas ilma, kauniit väri, vesisade, hyvä tuoksu luonnossa.
Kevät, aurinko alkaa jälleen näyttäytymään pitkän pimeän jakson jälkeen, purot alkavat sulaa ja solista pikkuhiljaa, linnut laulavat kevään laulua, kesään on vielä aikaa, mutta sitä kohden mennään, ja kaikki ihanat kesäpäivät vielä edessä.
Kevät, valo lisääntyy ja päivä pitenee, luonto herää eloon talven jälkeen, kevään vihreys, kesän odotus
Kevät, koska olen syntynyt keväällä. Ootteko te muut sattuneet syntymään lempi vuodenaikananne?
Ei minulla ole sellaista. Kesä tuntuu mukavalta, mutta sitä viileämpää syys ilmaakin taas kaipaa ja pakkastakin on kiva hetken aikaa tuntea ja pitkän pimeyden jälkeen sitä valoa kaipaa. Ihanaa kun on neljä vuodenaikaa.
Syksy, sellainen kuulas, raikas, ja kirpakka. Talvi, jos on lunta maassa ja pakkasta. Viime talvi oli etelässä ihan karsea.
Tämä vuodenaika mikä on juuri nyt meneillä, eli loppukesä alkusyksy. Illat on viileitä, niin voi juoda lempiteetä <3 päivät vielä lämpimiä, ettei tarvitse pukea niin paljoa päälle. Ja rrrrakastan sadetta!
Syksy, loppukesän ja alkavan syksyn haikeus, lämpiminä muistot kesän rakkauden, vaan kaukana on nyt hän, syksy tuo taas arjen askareet, ajatuksistani pois häntä saa mä en, näenkö hänet vielä, sitäkään tiedä en, kirpeä tuuli ja sateen ropina nyt seuranain.
Joka vuodenajan alku hetki, kun pitkästä aikaa saa tuntea taas ensikosketuksen ko. vuodenaikaa.
Oikeen loskanen ja harmaa talvi, silloin olen onnellinen.
Syksy ruska ja pimenevät illat milloin on mukava polttaa kynttilöitä.
Kesä! Kesä! Kesä!
Rakastan, ku o yli 25 astet lämmintä! Voi pukeutuu vähii vaatteisii ja nauttii olostaa. Kumpa olis aina kesä ja kuuma!
N20