Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pukisit tänään yllesi, jos lähtisit baariin?

Vierailija
06.09.2013 |

Kuvaile koko asu ja hiukset.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Koska käyn hevibaareissa, laittaisin toki jotain genreen sopivaa. Alle ehdottomasti vatsaalitistävät sukkahousut, sitten ehkä (pvc)hame ja joku musta toppi. Sukkahousujen sijaan voisin harkita vyötärökorsettia. Kengiksi saappaat, puolipitkällä varrella. Hiuksia pöyhisin vähän pystyyn päältä, mulla on leikattu silleen että päällä on lyhyempää. Jakaus toiselle sivulle.

Kohtalaisen teoreettinen kysymys, koska olen kotona 6kk pojan kanssa, ja viimeksi olen käynyt baarissa joskus toissakesänä, mutta tuolta ehkä näytän jos joskus ulos lähden :)

Vierailija
2/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 18:02"]

Okei. Koska käyn hevibaareissa, laittaisin toki jotain genreen sopivaa. Alle ehdottomasti vatsaalitistävät sukkahousut, sitten ehkä (pvc)hame ja joku musta toppi. Sukkahousujen sijaan voisin harkita vyötärökorsettia. Kengiksi saappaat, puolipitkällä varrella. Hiuksia pöyhisin vähän pystyyn päältä, mulla on leikattu silleen että päällä on lyhyempää. Jakaus toiselle sivulle.

Kohtalaisen teoreettinen kysymys, koska olen kotona 6kk pojan kanssa, ja viimeksi olen käynyt baarissa joskus toissakesänä, mutta tuolta ehkä näytän jos joskus ulos lähden :)

[/quote]

Mutta eikös ollutkin mukavaa miettiä? Sun olisi aika päästä jo ulos :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan käynyt baareissa. Enkä käy.

Vierailija
4/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu kaisaan kattoo. :)

Vierailija
5/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, valkoisen hihattoman sifonkipuseron, jossa kaularöyhelö, helmikorvikset ja lastin lasi- ja helmihelyjä ranteeseen. Korkeat puupohjaiset nahkasandaalit, koska aurinko paistaa. Tukka varmaan ranskanletin ja sivuponnarin yhdistelmälle.

Vierailija
6/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Lady Gaga tyylillä, eli jotain erikoista. Ehkä punaiset leveä lahkeiset housut, joku kiva paita ja musta sotkuinen hiuspehko.

Vierailija
7/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin jonkun mustan mekon, mustat/nudet sukkahousut ja punaiset pitsikorkkarit. Hiukset suoristaisin. En lähde kyllä tänään minnekään :-)

Vierailija
8/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärityisin pekoniin ja tukka nutturalle kera sianpotkan

Vierailija
9/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin vihreäkeltaraidallisen pyjaman, papiljotit päähän ja tohvelit jalkaan. Tietysti.

Vierailija
10/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin varmaan viininpunaiset kiilakorkkarit, mustat pillifarkut ja valkoisen lyhythihaisen pitsipaidan. Lisäksi mulla olisi joku, ehkä pronssinen rannekoru ja todennäköisesti mustat helmikorvikset sekä musta, mokkanahkainen kirjekuorilaukku. Hiukset on vaaleat ja lyhyet, niille ei tarvitse/voi tehdä juuri mitään. 

En juuri käy yökerhoissa, mutta tämän asun laittaisin baariin/pubiin tai ravintolaan syömään. Työviikon jälkeen on aika nuutunut olo ja siksi en jaksaisi tänään laittaa mekkoa tai "kunnon" korkkareita.

Vierailija
11/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 18:02"]

[/quote]

Mutta eikös ollutkin mukavaa miettiä? Sun olisi aika päästä jo ulos :)

ap

[/quote]

Olenkin tämän kuun lopussa lähdössä eräälle keikalle, jos vain suinkin saan kyyti- ym. jutut järjestettyä :)

Vierailija
12/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat sukkikset, tummanlila ihonmyötäinen vajaa polvipituinen trikooneulosmekko, jalkaan mustat bootsit.

Vierailija
13/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 19:17"]

Mustat sukkikset, tummanlila ihonmyötäinen vajaa polvipituinen trikooneulosmekko, jalkaan mustat bootsit.

[/quote]Entä hiukset?

Vierailija
14/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 19:18"]

[/quote]Entä hiukset?

[/quote]Ehkä tekisin jonkun kuohkean letti- tai nutturakampauksen.

Vierailija
15/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 19:18"]

[/quote]Entä hiukset?

[/quote]Ehkä tekisin jonkun kuohkean letti- tai nutturakampauksen.

[/quote]Ooh, mä oon ihan myyty. :)

Vierailija
16/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustat piukat nahkahousut, ballerinat (aion tanssia paljon!!!), sifonkipaita. hiuksiin loivat kiharat suoristusraudalla.

Vierailija
17/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta löysä sifonkipaita, tekonahkalegginssit, niittivyö ja jeffrey campbellin fredat tai litat jalkaan. Hiuksia en jaksa laittaa, vaan pääsee helpomalla kun heittää kiharan viininpunaisen peruukin päähän : D

Vierailija
18/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä baarien vastustaja täällä alapeukuttaa lähes jokaista vastausta?

Vierailija
19/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkamekko ja villatakki. polkkatukka hiukan pöyhölleen. Kiilapohjaset mustat mokkakengät

Vierailija
20/26 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 19:31"]

Mikä baarien vastustaja täällä alapeukuttaa lähes jokaista vastausta?

[/quote]

Näinhän ne :D