Voiko vedenkeittimen ja kahvinkeittimen töpselin pitää aina seinässä?
Kommentit (14)
Voi pitää. Jos et napsauta niitä päälle niin eivät kuluta sähköä.
Ei vaikuta sähkölaskuun kuin senttejä. Itse otan pois, koska pelkään tulipaloa.
Et kai pidä tv.n pöpseliä seinässä, kun et katso.
Meillä ainakin on. Samoin mikro, leivänpaahdin, astianpesukone, pyykinpesukone, kuivausrumpu, telkkarit, digiboksi, pleikkari, vitriinin valo, uuni, jääkaappi, pakastin. Sähkölasku siirtoineen n. 35€/kk.
Tosimiehenkin pitää vetää joskus ulos
Helpompi on naksuttaa sulakekaapista pistorasiat off asentoon. Kato vaan ettei ole sitten jääkaappi ja pakastin siinä samassa.
Laitoksesi henkilökunta hoitaa. Älä koske mihinkään!
Ei kannata pitää.
Voivat kytkeytyä itsestään päälle, jostakin syystä, ja aiheuttaa tulipalon kodissa.
Aina kun poistuu kotoaan, kannattaa nuo irroittaa pistorasiasta.
Laturi voi kaiketi kuluttaa sähköä ollessaan seinässä myös ilman ladattaavaa vehjettä, jostain olen antanut itseni näin ymmärtää en tiedä onko totta vai tarua, laturia en kuitenkaan jätä koskaan pistorasiaan
Juu meillä sairaalassakin otetaan kaikki töpselit pois kaikista koneista kun lähdetään kotiin.
Teho-osaston hoitaja kirjoitti:
Juu meillä sairaalassakin otetaan kaikki töpselit pois kaikista koneista kun lähdetään kotiin.
Tuntien sairaaloiden nykyisen tason niin en kyllä yhtään ihmettele kun ei edes selvitä jostain näytteenotosta jossa joku topsi tytkätään nenään
Olen kuullut tarinoita, että joku yksinään elävä on yöllä herännyt siihen että TV on päällä, vaikka sammutti sen illalla.
Sen jälkeen et jätä enää johtoa pistorasiaan.
Tulee tietysti. 😂