Moikkelis teille kaikille! Kuulkaa,
olisi mukava jakaa ajatuksia ja kokemuksia kanssanne!
Kuka uskaltaa ensimmäisenä, tänne vaan rohkeasti kirjoittelemaan!
Toivoo: Mallu
Kommentit (16)
Niin ja sitten vielä onko lapsia tai oletko raskaana!
Niin ja sitten vielä onko lapsia tai oletko raskaana!
Avasin ikkunan ja katsoin ulos. Millcote näkyi takanamme. Valoisa päätellen se vaikutti kohtalaisen suurelta paikkakunnalta,paljon Lowtonia suuremmalta. Minusta näytti,että ajoimme nyt maaseudulla,mutta niittyjen keskellä oli siellä tällä hajallaan taloja. Luullakseni seutu täällä oli aivan erilaista kuin Lowoodissa.,tiheämmin asuttua,ei yhtä kaunista;vilkkaampi,ei yhtä romanttinen.
Tie oli kehno,yö usvainen;ajajani antoi hevosen kulkea käymäjalkaa koko matkan,ja puolitoista tuntinen venähti aivan varmaan kahdeksi tunniksi. Lopulta mies kääntyi istuimellaan ja sanoi: "Nyt ei olla enää kaukana."
Miettiessäni näitä asioita juoksi nurmikentän poikki pieni tyttö hoitajansa seuraamana.
No mutta kas kas!
Kuulostaa aivan joltain oikean kirjailijan kirjoituksilta! Onko sinulla lapsia? Missä tai miten asut? Oletko pitkään harrastanut kirjoittamista?
Vastaathan vielä!
"Kyllä te pidätte nämä huoneet hyvässä kunnossa,roiva Fairfax!" sanoin. "Ei pölyä,ei suojapäällisiä. Ellei ilma täällä tuntuisi kolealta,voisin luulla,että näissä huoneissa asutaan joka päivä."
Heips! Onpa kiva toi kirjoittamis harrastus sinulla. Muista vaan, että pilkun jälkeen tulee aina välilyönti. Mutten tosi sujuvaa tekstiä!
Mitä sinulle muuten kuuluu?
Heips! Onpa kiva toi kirjoittamis harrastus sinulla. Muista vaan, että pilkun jälkeen tulee aina välilyönti. Mutten tosi sujuvaa tekstiä!
Mitä sinulle muuten kuuluu?
"Kaunis,hiukset juuri sellaiset kuin Karthagon naisilla varmaan oli. Varjelkoon,tuollahan Dent ja Steven näkyvät jo menevän talliin! Menkää pensakon kautta,tuosta pikku portista."
Minä menin toiseen suuntaan,hän toiseen ja kuulin hänen sanovan pihalla huolettomasti: "Mason ehti ennen teitä tänä aamuna. Hän lähti jo ennen päivän koittoa. Nousin neljältä saattelemaan häntä."
Aavistukset,mieltymykset ja enteet ovat salaperäisiä ilmiöitä,joitten arvoitusta ihmiskunta ei ole vielä pystynyt ratkaisemaan.
Koitahan nyt vaan muistaa ne välilyönnit pilkkujen jälkeen, niin hyvin menee!
Oletko oikeasti kirjailija?
voi vittu. Jos olet yksinäinen niin mene ulos ja tutustu ihmisiin. Vai oletko niin rasittava, ettei sinua kukaan jaksa?
Hei taas. Ei kyllä ole viisasta mennä yksin ulos tähän aikaan yöstä! Päivisin monestikin käyn kahvilla tai jutustelen ystäväni Jessican kanssa ja sitten mulla on myös hyvä kirjeenvaihtoystävä!
Haluaisin vaan vaihtaa ajatuksia ja elämän hassuja pikku kommelluksia täällä kanssanne, niinhän muutkin tuntuu tekevän!
No minäpä aloitan sitten itse!
Olen Mallu alle kolkyt vee ja juuri tällä hetkellä vähän yksinäinen.
Odotan esikoislastani ja asun tämmösessä asuntolassa, mut mulla on oma huone, keittiö, kylpyhuone ja parveke.
Olen koulutukseltani maalari, mutta en ole koskaan niitä töitä tehnyt.
Kerro säkin itsestäsi: ikä, miksi olet täällä (mulla se oli toi yksinäisyys) , miten asut ja koulutus!