Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen omanarvontuntuinen, terve, itsestäänhuolehtiva nainen saa puolisoksi

Vierailija
05.09.2013 |

dynaamisen, itsestään huolehtivan miehen.

Lihavat ja vetelykset on niille, joilla itsessäänkin enemmän "vikaa".

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:30"]

no ei  kyllä saa.....

[/quote]

Perustele. Jos nainen perushuolehtii itsestään(lenkkeilee kohtuullisesti, käy pari kertaa viikossa salilla, syö suht terveellisesti), ei ole tatuoitu/lävistetty(tämäkään ei ole kynnyskysymys useille miehille) eikä ole täys nestepää saa kyllä hyvännäköisen, hyväkuntoisen, omillaan toimeentulevan perusmiehen. Jos huolii "huonompia" on omanarvontunnossa vikaa.

[/quote]

no koska  miehetkin (ei tietenkään kaikki) voivat ukkoutua ja jos vaikka suhteen alussa  tilanne on ollut hyvä niin ajan kuluessa voi käydä niin että mies kerää elopainoa +20-30kg ja olemus muuttuu vetämättömäksi ja laiskaksi... ei ole kivaa ei.....

[/quote]

Ei mies ukkoudu, jos myös hän urheilee noin 5x viikossa ja syötät hänelle muutakin kuin pitsaa ja ranskanleipää.

[/quote]

Heh, luulin että täällä puhutaan aikuisista kunnollisista miehistä, eikä joistakin joita täytyy "syöttää".

Vierailija
22/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dynaaminen, no voi jumalauta. Ootko kenties konsultti? Sanastosta vois niin päätellä. Mutta joo, mä en oo omanarvontuntoinen, ja kun tapasin mieheni olin ketjussa polttava läski (nykyisin hoikka ja tupakoimaton), mutta mieheni on ahkera töissäkäyvä, terveydestään huolehtiva ja timmi.

Mites tälleenpäin? Voi sen "dynaamisen" miehen napata täys luuskakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:41"]

mutta entäs omanarvontuntuinen, terve ja itsestäänhuolehtiva yh-äiti? varsinkin nuori sellainen. Ei löydy edes miestä. Miksi joku niin pieni ja avuton pelottaa miehiä niin kauheasti?

[/quote]

Koska toiselle miehelle porsinut yh ei kelpaa enää parisuhteeseen.

[/quote]

Kyllä mulle vaan olis tarjontaa vaikka kuinka mistä valita:o Nuorempia ja itsestään huolehtivia.

t. Lähes nelikymppinen suurperheen yh

Vierailija
24/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mulla on tollanen mies. Harmi vain, että itse sairastuin vakavasti kolmikymppisenä ja miehelläni ei ole enää "samantasoista" vaimoa. Rakkautta se ei vähennä. Tämä olisi voinut sattua kummalle tahansa.

Vierailija
25/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa. Minä olin varsinkin nuorempana kuvauksen täyttävä. Nykyisin en enää niin sporttinen, mutta hoikka vieläkin. Silti en ole koskaan saanut puolisoa ollenkaan, ikää 38 vuotta... Pari yhdenillan panoa juovuksissa on minun kokemukseni miessukupuolesta. 

Ei se ok ulkonäkö korvaa sitä jos on sosiaalisten tilanteiden pelkoinen kummallinen nörtti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi