Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään aikuiskasvatustiedettä lukenutta?

Vierailija
05.09.2013 |

Oliko perusopinnot vaativat tehdä? Kuinka hyödynnät opintoja elämässäsi? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta aikuisviihdetausta on vahva.

Vierailija
2/6 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö.....ja kakkonen....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut aikuiskasvatustieteen perusopinnot (25 op) työni ohella ja helposti onnistui. Opintojen tarkoitus oli puhtaasti meritoituminen, enkä voi väittää oppineeni oikeastaan mitään sellaista, mitä työelämässä tarvitsisin. Toki jotkut kursseilla käsitellyt aiheet olivat mielenkiintoisia (mm. sosiaalisen taustan vaikutus syrjäytymiseen, koulutuksen vaikutus yhteiskuntaan, työelämän muutosten heijastuminen koulutustarpeeseen jne.), mutta aika höttöä "tiedettähän" kasvatustiede loppujen lopuksi on.

Vierailija
4/6 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoiko se kolmonen pääsemään johonkin tiettyyn työhön? Olen luokanopettaja ja haluaisin 'isona' toimia kenties aikuisten parissa.

Vierailija
5/6 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 19:14"]

Auttoiko se kolmonen pääsemään johonkin tiettyyn työhön? Olen luokanopettaja ja haluaisin 'isona' toimia kenties aikuisten parissa.

[/quote]

Ei vielä, mutta on osa meritoitumistani. Vielä opiskelen siihen lisäksi yliopistopedagogiikkaa.

Vierailija
6/6 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli helppoa, mutta työllistymisen kannalta on on ollut muista aineista ja mm. opettajan pedagogisista enemmän hyötyä. Maisteri jo olen, ja avoimen aikuiskasvatuksella aloitin.