Millainen palkka on mielestäsi 2560 euroa?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 18:56"]
Onko keskipalkka?
[/quote] aika huono
Alle keskipalkan, ei kovin kummoinen tili.
Jos peruduunari saa käteen sen noin 1500-2000e/kk niin siihen nähden toi on aika hyvin. Kaikki yliopistotasoisesti koulutetutkaan eivät tienaa noin paljoa, esim lastenterhanopettajat
Riippuu koulutuksesta. Kahden - kolmen vuoden ammattikoulutuksen käyneelle tuo on ihan kohtalainen palkka, 5-6 vuoden yliopistotutkinnon suorittaneelle sen sijaan huono.
Aika OK - maksetaanhan se viikottain?
En varmaan osaisi elää... Monta vuotta palkka ollut max 1500 bruttona. Tuostahan jäisi yli tonni käteen!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 19:03"]
Jos peruduunari saa käteen sen noin 1500-2000e/kk niin siihen nähden toi on aika hyvin. Kaikki yliopistotasoisesti koulutetutkaan eivät tienaa noin paljoa, esim lastenterhanopettajat
[/quote]
Kyse taisi olla bruttopalkasta. Ei kai tuosta jää käteen edes kahta tonnia.
On alle keskipalkan, mutta ei mikään kovin huono liksa, riippuu tosin, mistä työstä sen saa.
Kyse on bruttopalkasta per kuukausi. Yliopisto-opintoja alla 4,5 vuotta ja työkokemusta 12 vuotta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 19:10"]
Kyse on bruttopalkasta per kuukausi. Yliopisto-opintoja alla 4,5 vuotta ja työkokemusta 12 vuotta.
Ap
[/quote]
Yliopisto-opintoja, mutta onko tutkinto valmis?
Ottaisin ihan mielelläni. Vähemmästäkin jäi paljon säästöön.
No, minä tienaan 2200€ kk plus lisät (ammattikoulupohjalta) ja olen ihan tyytyväinen tuloihini. Tulen toimeen ja jää säästöönkin.
Olisi ihan kiva summa. Oma palkkani on n 2000 e+ lisät, joten siihen nähden parempi.
Olisin ikionnellinen tuollaisesta säännöllisestä kuukausipalkasta.
t. akateeminen silpputyöläinen
saan 2500 - 2600 ja risat päälle kahden viikon työstä. koulutuksena ylioppilaslakki ja merkonomin paperit 80-luvulta.
bruttona tuo on armottoman huono palkka kuukauden työssäkäynnistä.
Ihan paskahan se tällä palstalla on, kun useimmat palstamammoista omien puheidensa mukaan saavat vähintään 3-4T kuussa.
Itse olisin normaalina ihmisenä tuohon oikein tyytyväinen, olen juuri työnhaussa.
Opi laittamaan joko sana brutto tai netto heti alkuun!
Ja onko asuntolainaa, lapsia, muita pakollisia menoja. Toiselle tuo on iso palkka toiselle pieni.
Keskipalkka ei ole mielipidekysymys. Minulle tuo olisi huono.