Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laittaa hiuksia synnärillä, ettei ihan peikolta näyttäisi? :/

Vierailija
05.09.2013 |

Kuulostaa pinnalliselta, joo... en mikään hienostelija ole, mutta tukkani on niin ongelmallinen laitettava, että mietityttää miten sen synnärillä ehtii ja jaksaa laittaa, että näyttäisi edes siistiltä. Tänäkin aamuna kun nousin ylös, niin tukka sojotti ihan joka suuntaan ja takaa on ihan lytyssä. Pesin illalla ja kuivasin föönillä vähän kuivemmaksi ennen nukkumaan menoa. Malli on leikattu ihan vasta sellaiseksi että takaa on lyhyt ja kerrostettu polkka ja sivuilta siis pitenee. Etuhiuksetkin on... Mutta jotenkin hiuslaatuni on hankala ja itsepäinen ja näin raskaana ollessa varsinkin!

Siis, miten kaikkein helpoiten laittaisin tämän tukkani synnärillä, kun aikaa ei ole paljoa laitella? Mutta niin, että olisi edes siisti lookki. Eihän sitä kehtaa edes käytävällä kulkea kun tukka on kuin mikäkin :D Ja minkälaisilla aineilla laittaisin? Pestävä on päivittäin.

OIisin oikeasti kiitollinen neuvoista :) :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööh, joka aamu kävin suihkussa ja föönäsin ja laitoin hiukset. Teinkö nyt kamalan väärin?

Vierailija
2/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan ei ole muuta kun aikaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on hiuksilla, ku oot just saanu syliis yhden maailman suurimmista ihmeistä?

Vierailija
4/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 09:58"]

[/quote]

Mullakin oli aikaa, mutta olin niin huonossa kunnossa, että ylimääräiset seisomiset eivät tulleet kuuloonkaan. Niinkin voi käydä!

Ota ap varmuuden vuoksi huivi tai vastaava mukaan.

Vierailija
5/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoinkin en mikään pinnallinen ihminen ole, mutta olisi itselle mukavempaa kun näyttäisi SIISTILTÄ hiustenkin puolesta, kun todellakin hiukseni kyllä sojottavat joka suuntaan aamuisin. Ehkä joku pantaratkaisu voisi olla ihan ok...

ap

Vierailija
6/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla on ihan erityyppinen hius kuin sinulla. Synnytyksessä minulla on ollut ranskanletti ja sitten muuten joko letillä tai ponnarilla... toisaalta tuli levättyä aika paljon enkä siellä käytävillä hirveästi heilunut...

Vierailija
7/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 10:02"]

[/quote]

Mullakin oli aikaa, mutta olin niin huonossa kunnossa, että ylimääräiset seisomiset eivät tulleet kuuloonkaan. Niinkin voi käydä!

[/quote]

pitääks hiuksia laittaessa seisoa, tätä en tiennyt :O -3-

Vierailija
8/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Eikö sitä sairaalassa olo aikaa voi ottaa rennosti?

Laitat tukan jos laitat. Riippuu jo ihan siitä millainen vauva on. Voi olla että olet pirteä kuin peipponen ja jaksat laitella sen. (Ei suihkeita synnärille kuitenkaan, ainakin täällä on toive ettei sellaisia suihkutella).

Tai sitten käy niin, että vauva valvottaa eikä sinua kiinnosta tukan laitto vaan haluat nukkua.

Kyllä minun mielestä on pinnallista jos ei pystyisi olemaan edes sairaalassa rennosti. Siellä ei tasan tarkkaan kukaan katso miten sun tukkas on.

Vierailija
9/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 10:02"]

[/quote]

[/quote]

pitääks hiuksia laittaessa seisoa, tätä en tiennyt :O -3-

[/quote]

No jonkinlainen peili siihen vaaditaan, jos haluaa föönata, ja kun ihmisellä on vain kaksi kättä, niin vessanpöntöllä istuessa on aika hankala pitää peiliä, fööniä ja harjaa. Miten sinä hoitaisit homman?

Vierailija
10/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, enkä mä olisi myöskään jaksanut pitää käsiä niin kauan hartioiden yläpuolella, se kai on välttämätöntä, jos laittaa lyhyempää mallia.

Vierailija
11/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin mukaan sinne pari huivia. Mutta loppupeleissä olin niin poikki ettei edes huivit kiinnostanu....

Vierailija
12/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän eliksiiiri suihketta hiuksissa, muuten ovat kuivat hamput. Ja heat protection spraytä ennen föönausta. Ihan ehdoton mun tukalle.

Vierailija
13/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, minkä merkkisiä? ap

Vierailija
14/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun hiukseni tykkäsivät siitä miedosta pesunesteestä, mitä synnärillä oli suihkuhuoneissa. en siis käyttänyt shampoota ollenkaan, vaan pesin pelkällä sillä nestellä, ja kuivat, latvoista pörröiset hiukseni muuttuivat yhtäkkiä kiiltäviksi...

itse pidin hiuksia ihan vaan auki, mutta minulla onkin pitkät hiukset ilman mitään erityistä leikattua mallia. itsepäinen hiuslaatu löytyy tosin myös täältä :D

minä tekisin sinun sijassasi varmaan niin, että pesisin niillä aineilla millä kotonakin yleensä, en föönaisi vaan pyyhekuivaisin hiukset, ja tekisin niihin jonkin kampauksen kun hiukset ovat vielä puolikosteat. jos vedät vaikka etuhiuksia pois kasvoilta pinneillä ja annat hiusten kuivua loppuun omin päin, niin suortuvat saattaisivat jopa pysyä kuosissaan?

näin sinulle jää enemmän aikaa vauvan kanssa puuhailuun, kun ei tarvitse föönailla. ja loppuun vielä tämä minkä jo varmaan tiesitkin: ketään ei kiinnosta muiden äitien kampaukset siellä käytävillä, kaikki ovat vähän räjähtäneitä ja hormonitöhöissä itsekin, joten älä turhaan huoli laittautumisesta! ;)

Vierailija
15/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyslakkia voi käyttää synnytyksen jälkeenkin muutaman päivän.

Vierailija
16/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ajattelit föönätä ja suihkutella suihkeitasi? Paitsi jos sinulla on oma huone. Yhteisessä et tietenkään voi häiritä muita millään föönillä saatikka suihkutella kemikaaleja ympäriinsä. Suihkuunkin on muita tulijoita ettei sinne voi jumiutua. Entä jos vaan hyväksyisit ettei kyse ole sinun prinsessapäivästäsi, vaan että olet saanut toivottavasti terveen vauvan eikä sinun tukkais kiinnosta ketään. Hoitajatkin tulevat katsomaan ala- eikä yläpäätäsi.

Vierailija
17/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, näyttäisikö hassulta jos synnärillä laittaa muutaman paplarin päähän? Meinaan, kotona kyllä käytän papiljotteja, mutta mites synnärillä.. siellä kun liikkuu muitakin kuin meitä mammoja :D

ap

Vierailija
18/25 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on juuri yksi ilo siellä synnärillä kun voi ihan rauhassa olla peikon näköinen eikä tarvitse siitä murehtia ;)

Kun lähdin vauvan kanssa kotiin (meikattuna ja laitettuna) niin kätilötkin nauroi että oletpas ihan erinäköinen...

Mutta minulle oli ainakin ihana "loma" kun kerrankin ei tarvinnut miettiä omaa ulkonäköä ja sai ihan rauhassa keskittyä vauvaan.

Vauva ja mies kun ei välitä vaikka äiti olisi mikä peikko sen pari päivää.

Vierailija
19/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija lookki toimii aina, kätevä ja hygieeninen.

Vierailija
20/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en kiroile, mutta nyt: mitä vitun väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi