Uutta lomamatkaa katsellen :)
Vastahan sitä kotiuduttiin. Kotona oltiin 6 aikaan aamulla, tänään. On meillä jo yksi matka buukattuna, mutta sinne on liian pitkä aika. Mä niin nautin olla muualla. Lämmössä ja aivan eri kulttuureissa jne.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 09:56"]
Et sä missään toisessa kulttuurissa ole, kun sä olet jossain lomakohteessa viikon tai pari.
[/quote]
No sehän riippuu siitä, kuinka sen ajan käyttää, eikö. Jotkut tunkee tuhannen turistin kanssa samalle rannalle makaamaan (ihan ok sekin), tai nähtävyyskohteisiin joissa ei muuta näekään kuin tuhansia turisteja taas turistien jälkeen, mutta jotkut saa mistä tahansa luotua vähän enemmän kulkemalla omia polkujaan ja silmät auki. Enkä siis ole tuo ap.
6 viikkoa vielä syyslomaan.... ahh!
Me oltiin kesällä kaksi viikkoa etelän auringossa, ei valmismatkalla. Nyt on jo varattu samaan paikkaan ensi kesälle neljä viikkoa - oli vaan niiiin hyvä paikka meille! Tämän avulla jaksaa taas pitkän pimeän Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 09:56"]
Et sä missään toisessa kulttuurissa ole, kun sä olet jossain lomakohteessa viikon tai pari.
[/quote]
Oli kohde mikä tahansa missä käydään niin vähiin jää ne hetket, jossa maataan hotellin altaalla tai kohteen rannalla. Me tykätään kiertää ja tutustua kohteeseen ja sen eri paikkoihin. Useiten kävellen. Poiketaan pakallisiin tavernoihin tms syömään tai juomatauolle.
ap
Terassi jäi yöksi kokonaan auki. Miten nukahdin..
Mulle riittää turistirysät ja en häpeä yhtään. Turkkiin ensi kesänä ja siihen mennessä olen vuoden opiskellut Turkkia. Molskista me sanotaan poikani kanssa ja nautitaan.
Mitä kaikkea olet oppinut Turkista vuoden aikana? Mitä mieltä Kemal Atatûrkista? Vieläkö ihmiset tuntee kirjan Valkoliljojen maa?
voi vittu että mä olen kultivoitunut! ja ainakin parempi kuin kaikenmaailman kanarian kiertäjät!
Minä en ymmärrä mikä siinä muiden matkailuissa ja kohdevalinnoissa sieppaa? Eiköhän jokainen valitse omat paikkansa. Oli se sitten turistirysä tai ei. Ei kai kukaan nyt ole niin hölmö, että lähtee ja maksaa sellaisesta kohteesta minne ei edes haluaisi?
Kummallista jurputusta taas.