Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapselle hommattiin ensiliittymäksi dna- prepaid super ja

Vierailija
04.09.2013 |

kahtena päivänä on nyt tullut siihen puhelimeen tekstiviesti, että puhelimeen on ladattu puheaikaa 20e.

Puhelimeen on myös tullut lukuisia "anteeksi väärä numero" soittoja.

Onko jollain nyt sama puhelinnumero johon lataa puheaikaa ja johon soitellaan?

Mitä tilanteessa tekisit? Tyttö puhuu tuolla latausmäärällä varmasti vuoden ja kukapa nyt prepaid- numeron haltijan henkilöllisyyttä saisi selville.

Ja jos nyt rehellinen haluasin olla, minne soittaisin ja mitä sanoisin? "Ootko ladannut meidän tytön puhelimeen puheaikaa"?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tyttö on antanut numeronsa?

Vierailija
2/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ukeilla ja mummoilla on numero. Ei edes kavereilla eikä kellään puolitutulla.

Ja ukit ja mummot eivät ole ladanneet puheaikaa, sen jo heiltä kysyin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka DNA:sta kysyisit, että mitä tehdä. Minulla oli aikoinaan erään kunnallisen hammaslääkärivastaanoton päivystysnumero, joka 3 kk "lepoajan" jälkeen siis annettiin minulle. Tosi kiva selittää, että en tiedä, mihin sinun pitäisi soittaa, ei tähän numeroon ainakaan.

Vierailija
4/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle annettiin aikoinaan toimintansa lopettaneen taksiyrittäjän numero. Sain viikonloppuöisin puheluita joissa tivattiin taksia. Lopulta en enää jaksanut vaan vaihdoin numeroa. Tämä oli kokonaan ohi aiheen, tiedän. Voisikohan DNA yrittää jäljittää saldon lataajaa jotenkin?