Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppi petaa nyt sellaista pörssiromahdus pommia että oksat pois. Talous on pahemmin kuralla kuin 30-luvun lamassa, mutta kurssit on ennätyslukemissa. Kun lähtö Trumppelille tulee, niin katkeaa keskuspankin ostot ainakin siksi aikaa kunnes uusi pressa kerkee laatia uudet suunnitelmat.

Veikkaan -25% vaalituloksen jälkeisenä kuukautena.

Vierailija
22/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Olin jo menettää toivoni. Rukoilukaan ei tuntunut aluksi tuottavan tulosta mutta aamulla herättyäni tiesin että käänne on tulossa. Olemme vedenjakajalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala Harris ehdokkaana varapresidentiksi osui ihan nappiin.

Vierailija
24/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suomen sekä maapallomme maailmankaikkeuden eli ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin puhtainta vettä ja minä vannon tämän veden nimeen että haluan herra Donald John Trumpin presidentiksi. Tästä vedestä me eletään eteenpäin, jos asiat ovat toisin niin tätä vettä on vain illuusiossamme murhaajien ja pedófiilièn kädessä. T: Jumala.

Vierailija
25/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suomen sekä maapallomme maailmankaikkeuden eli ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin puhtainta vettä ja minä vannon tämän veden nimeen että haluan herra Donald John Trumpin presidentiksi. Tästä vedestä me eletään eteenpäin, jos asiat ovat toisin niin tätä vettä on vain illuusiossamme murhaajien, varkaiden ja pedófiilièn käsissä. T: Jumala.