Miten k-kauppojen kassalla käsitellään sirutonta korttia?
Olen menossa ensimmäistä kertaa kymmenen vuoden tauon jälkeen kassalle. Miten siruton kortti käsitellään?
Vedänkö sen siitä lukijasta ensin, vai pitääkö ensin painaa kortti...miten se menee?
Kommentit (6)
ekaks painat kortti ja asiakas itse vetää koneen läpi..ainakin meillä. Ja samalla voi kysyä henkkarit. Usein ihmisellä on valmiina henkkarit kädessä.
Mulla on iän vanha plussakortti, josta ei kerry edes plussa pisteitä. Se pitää ainakin vetää siitä laitteen magneettinauhan lukijasta, jotta saa plussakortti alennukset.
Siruttomasta pankkikortista en tiedä, kun itsellä on ollu sirullinen jo kai 10 vuotta, tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 14:10"]Olen menossa ensimmäistä kertaa kymmenen vuoden tauon jälkeen kassalle. Miten siruton kortti käsitellään? Vedänkö sen siitä lukijasta ensin, vai pitääkö ensin painaa kortti...miten se menee? [/quote]
Eiköhän tämä ole asia, johon saat perehdytyksen ihan sieltä omasta työpaikastasi.
Herranen aika, pitääkö sinun hankkia perehdytys täältä palstalta. Eikö ne sentää perehdytä sinut työpaikallasi. Älä häpeä pyytää apua ja kysyä, jos et jotain osaa / tiedä. Olet ollut 10 vuotta pois, sinä aikana on tapahtunut paljon muutoksia.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 14:10"]Olen menossa ensimmäistä kertaa kymmenen vuoden tauon jälkeen kassalle. Miten siruton kortti käsitellään? Vedänkö sen siitä lukijasta ensin, vai pitääkö ensin painaa kortti...miten se menee? [/quote]
Eiköhän tämä ole asia, johon saat perehdytyksen ihan sieltä omasta työpaikastasi.
[/quote]
Mutta kun olen vain vuokrafirmalla, joka ei antanut manuaalia, josta opiskella itse. Ja kaupalla joku varmaan kertoo, jos tilanne tulee, mutta haluaisin tietää jo etukäteen etten ihan tollona mene paikalle.. :)
Ja milloin pitää tarkastaa henkilöllisyys?