Tinder-mies teki minulle kysymyslistan, ns. vaatimuslistan, vastaisitko seuraaviin kysymyksiin?
Kysymykset:
1. Oletko maannut muiden miesten kanssa kuin Suomalaisten? (huom. Suomalaisten isolla)
2. Eihän sinulla ole lapsia tai kummilapsia, sisarusten lapsia tai muita elämässäsi ainakaan isossa roolissa?
3. Eihän sinulla ole pieniä lemmikkejä (jyrsijät, kissat, pienet koirat) isot koirat ovat ok. Taas esim. hevoset ei
4. Pystytkö omaksumaan sen että mies on mies ja sinä olet nainen
5. Ethän puhu päälle
Jotenkin nyt ei tee mieli vastata ks. hepulle yhtään mitään.
Kommentit (64)
Mä olen nainen, joka haluaa olla nainen, mutta en missään nimessä ota mitään suomalaista, hyi. En mitään ruskeitakaan tai islamisteja missään nimessä vaan jonkun ihanan slaavin... niillä kun naiset ja miehet muistuttaa vielä omaa sukupuoltaan.
Hui mikä tyyppi varmaan syökin selällään.
Trollaa sitä. Anna mahdollisimman pimeitä vastauksia noin pimeisiin kysymyksiin. joo, olen tähän mennessä pannut vain Burkina Fason pohjoisprefektuurin miehiä, lapsia olen sirotellut seitsemän miehen huollettavaksi, jyrsijöitä löytyy jääkaapista enkä ole koskaan kyennyt omaksumaan yhtään mitään muuta kuin alkuaineiden jaksollisen järjestelmän ja viimeistä kysymystä en ymmärrä.
Vastaa rehellisesti. Mun vastaukset näyttäisi tältä:
1. Oletko maannut muiden miesten kanssa kuin Suomalaisten? (huom. Suomalaisten isolla)
Kyllä
2. Eihän sinulla ole lapsia tai kummilapsia, sisarusten lapsia tai muita elämässäsi ainakaan isossa roolissa?
Kyllä on, omia ja muiden
3. Eihän sinulla ole pieniä lemmikkejä (jyrsijät, kissat, pienet koirat) isot koirat ovat ok. Taas esim. hevoset ei
Kyllä on
4. Pystytkö omaksumaan sen että mies on mies ja sinä olet nainen
En pysty
5. Ethän puhu päälle
Puhun
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko te tämänkin aloituksen?
Uskotteko kaiken mitä netistä luette?
Nyt valoja päälle mammat!!!!!!!
Uskotko sinä että tällä palstalla aloitukseen vastaaminen tarkoittaa että siihen uskoo?
Anna mun kaikki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vastaisinko? Juu en. Kuulostaa autistiselta.
Eikä kuulosta :D Hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi emme uskoisi? Eihän tarvise mennä kuin ylilaudalle, niin siellähän näitä valopäitä riittää.
Siksi, että täällä on usein näitä aloituksia Tinder-miehistä hyvin samanlaiseen tyyliin otsikoituna ja tarinat ovat aina jotenkin omituisia.
niin, koska ne miehet ovat omituisia. Mitäs kummallista siinä on? Eilen viimeksi kuulin (ja näin screenshotteja) yhden in cel-miehen tinderkäyttäytymisestä. Ihan samaa settiä sieltä tuli.
Vastaisin, lähettäisin seuraavan vastauslistan takaisin:
1) Kerran mustaa, aina mustaa, eikö? Eilen oli vaihteeksi Mo kutsunut serkkujen luokse blm-gang-bam... enemmän hauskaa ja bigger better, no?
2) Mä olen tappanut kaikki lapset jo ennen syntymää.... wink-wink.. nyt muistankin, taitaa muutama olla sijoitettuna ja tulee joskus käymään, eihän se haittaa että ne nukkuu tossa samassa?
3) Lemmikkejä on tottakai. Mun lemmikkien pitää hyväksyy mun frendit, rescue Rottis Bruce Stud on aika iso poika ja kuolaa koko ajan, eihän se haittaa?
Kissoja on vaan 8, Fethis, Deep, Kock, Tuomari, Pollari, Humpperi, Ainasaa, Anu-S, ja Vili rescue rotta Tattarisuolta, Karvaa ei lähde koska ne ajellaan viikottain, eihän se haittaa sua? Voin ajella sun samalla.
4. Mieshän sa oot eikö, siis aitoa tavaraa, ettet oo niitä .... hehe,... Ihana jos säkin tykkäät Omaksua. Koska ajattelit ekaa kertaa?
5. Kokeillaanko sellaista käsimerkkiä vaikka, etten vaan puhu päälle. Mulle on helpoin, jos sä vaikka nostat käden pystyyn mun naaman eteen, kun sä epäilet että mä puhun liikaa.
Yks kysymys vaan täältä päin, onko sulla äitiä? Olisi kiva tavata sun äiti... siis jos sulla on? Perheessä kasvoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko sinä että tällä palstalla aloitukseen vastaaminen tarkoittaa että siihen uskoo?
Anna mun kaikki kestää.
Kivaa että yrität puolustella mammojen älykkyyttä.
Meni vaan vähän huti. Niin järjettömiä ketjuja täällä on.
Olet itse tykännyt siitä komeimman näköisestä idiootista. Eli ihan oma syysi.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Jos tämä on totta EI JATKOON.
Ai että JOS tämä on totta....
Ei, nyt luovutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi emme uskoisi? Eihän tarvise mennä kuin ylilaudalle, niin siellähän näitä valopäitä riittää.
Siksi, että täällä on usein näitä aloituksia Tinder-miehistä hyvin samanlaiseen tyyliin otsikoituna ja tarinat ovat aina jotenkin omituisia.
niin, koska ne miehet ovat omituisia. Mitäs kummallista siinä on? Eilen viimeksi kuulin (ja näin screenshotteja) yhden in cel-miehen tinderkäyttäytymisestä. Ihan samaa settiä sieltä tuli.
Vahvistan, näitä todellakin on olemassa ja ovat ihan todellisia henkilöitä. Tällä palstallakin kirjoittelee vähintään yksi, joka tuskin olisi jaksanut vuodesta toiseen pelkästään provoillakseen kirjoitella ja rakentaa tällaista identiteettiä, jos ei olisi oikeasti aika pimeä tyyppi.
No siis tuossahan on palstan kivamiesten mielipiteet listattuina. Että mitä hirveän outoa siinä on joku noita kysyisi?
Vastaisin sille, thank you NeXT ja pyyhkisin sen elämästäni.
Minä vastaisin sille totuudenmukaisesti! Esimerkiksi omalta kohdalta:
1. Olen. Unkarilaisen, kanadalaisen, ruotsalaisen ja vantaalaisen. Ensimmäinen näistä antoi parhaan orgasmini koskaan.
2. Ei ole. Lähipiirissäni kellään ei ole lapsia.
3. Ei ole lemmikkejä, eikä tule. Isoja koiria inhoan.
4. Olen erittäin paljon nainen siinä mielessä, miten minä naiseuden käsitän. Luon uraa ja ohjaan tilannetta myös sängyssä. Toivottavasti sinussa on miestä kestämään tämä?
5. En, sehän on huonoa käytöstä. Ethän sinäkään?
Sitten jäisin huvittuneena seuraamaan reaktiota. Eihän tuollaisen järkijätön kanssa tietty ulos lähdetä, mutta antaisin sen vähän aikaa avautua ja sitten kun en enää jaksaisi edes huvittua, poistaisin mätsin.
Vierailija kirjoitti:
No siis tuossahan on palstan kivamiesten mielipiteet listattuina. Että mitä hirveän outoa siinä on joku noita kysyisi?
Niinpä. Näitähän täälläkin vingutaan joka ikinen päivä. Tuosta puuttuu vain kysymys "vietitkö koulussa aikaa myös kilttien poikien kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Miehenä vastaan että hemmetin typerää tuollaiset vaatimuslistat. On naisillakin toki tinderissä kaikenlaista, mutta Ap:n kuvaileman tapauksen takia alan häpeämään omaa sukupuoltani.
Ei vidhu...
En ymmärrä tällaista kollektiivista häpeää. Siihen ei ole mitään syytä. Vika on yksilöissä. Koko sukupuoleen yleistäminen ole ok, vaikka itsellä olisikin se sama sukupuoli.
(nainen)
Vierailija kirjoitti:
Totuus on tarua ihmeellisempää. Itsekin luulin vastaavanlaisia tindertarinoita ihan keksityiksi tai ainakin liioitelluiksi, kunnes liityin itse tinderiin.
>Liittyy tinderiin
>Kohdalle napsahtaa sekopää, jonka luulisi muuten olevan keksitty mutta kun itse sen tapasi
>Poistuu tinderistä
Voi kuule. Tämä on troll! , ihan väki semmoinen, mutta tommoisia miehiä löytyy esim (perä)suoli 24:stä. Kokemusta on