Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän ja työkyvyttömän naisen on helpompi löytää puoliso kuin...

Vierailija
21.08.2020 |

köyhän ja työkyvyttömän miehen, kummallakaan ei ole huonot elämäntavat jne. Toki ei se naisellakaan aina onnistu tai ei ollenkaan mutta silti todennäköisyydet löytää kumppani ovat naisella paremmat kuin miehellä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen mies löytää paljon helpommin naisen kuin ylipainoinen nainen miehen.

Vierailija
2/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta ruman ja pullean naisen ja vielä harmittavasti miestä älykkäämmän ja enemmän tienaavan on yhtä vaikea löytää puoliso kuin köyhän ja työkyvyttömän miehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhyys ja työkyvyttömyys piti tuoda esiin? Ehkä katkeruudella tai sen puuttumisellakin on jotain tekemistä asian kanssa.

Vierailija
4/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen mies löytää paljon helpommin naisen kuin ylipainoinen nainen miehen.

😄

Vierailija
5/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa ilman rahaa mitään.

t. lihava mies joka ollut jatkuvasti taloudellisesti hyväksikäyttävien naisten kanssa

Vierailija
6/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. lihava mies joka ollut jatkuvasti taloudellisesti hyväksikäyttävien naisten kanssa

Älä vähättele minun kokemusta, myös meitä lihavia naisia käytetään räikeästi hyväksi, vain eri tavalla, kuin teitä miehiä. Ja mene vaikka deittisivustoille niin näät, että ne läskit, kuikelot ja rumatkin miehet ovat laittaneet painorajoitukset naiselle.

Vierailija
7/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
8/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, viekö ne jatkuvasti sun kelarahat?

Vierailija
9/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on jollain tasolla ymmärrettävää, miksi näin on. Nainen kuitenkin usein hakee lisääntymiskykyistä miestä, joka kykenee elättämään perheen, kun nainen on raskaana ja imettämässä.

Vierailija
10/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, viekö ne jatkuvasti sun kelarahat?

Olen perinyt enkä suostu asumaan askeettisemmin vain että saan nuo pinnalliset perskärpäset karistettua.

Vierailija
11/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt siis katkera miehille vai naisille? Miehet kelpuuttavat (väitteesi mukaan) köyhän ja työkyvyttömän naisen, nainen saa miehen (väitteesi mukaan) vaikka on köyhä ja työkyvytön. Kumpaan sukupuoleen kaunasi kohdistuu?

Vierailija
12/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että otit puheeksi tämän tärkeän asian.

Vierailija
13/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamylly jauhaa maailman loppuun asti 😂

Te, jotka olette kyllästyneet aiheeseen, vilkaiskaapa pyyhepäivä.fi, jossa on ihan mahtavaa runoutta scifin ja Douglas Adamsin ystäville.

T. Ruma, köyhä, lihava nainen, jolla on rakastaja

Vierailija
14/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

42

Vierailija
15/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,mulle naisena on vaan kettuiltu, minnekäs kaikkialle olen hakenutkaan töihin/opiskelemaan ja mitä aion elämälläni tehdä. Työmarkkiantuella kitkutteleva (osa)työkyvytön. Mut enpä ole päästänytkään enää ihmisiä lähelleni en edes kavereina saati tapailumielessä, koska suomalaisilla ei ole kuin lyttääminen mielessä aina "heikompia"(henkisesti olen miljoona kertaa vahvempi kuin nuo materian perässä juoksevat narskut)kohtaan, koska sillä voi kivasti ylentää itseään ja saa kai edes hetkeksi myös kontrolloinnin tunnetta itselleen, kun yrittää painostaa ja määräillä  toista ihmistä,ja esittää olevinaan hyvänäki nja originaalina "ideanaan",asioihin joita ei ole edes mitään mahdollisuuksia toteuttaa käytännössä.

Vierailija
16/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mä olen työkyvytön, ruma, läski, kouluttamaton nainen ja mulla on työssäkäyvä mies.

Vierailija
17/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehille nyt kelpaa vaikka kehitysvammainen oranki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän