Köyhän ja työkyvyttömän naisen on helpompi löytää puoliso kuin...
köyhän ja työkyvyttömän miehen, kummallakaan ei ole huonot elämäntavat jne. Toki ei se naisellakaan aina onnistu tai ei ollenkaan mutta silti todennäköisyydet löytää kumppani ovat naisella paremmat kuin miehellä.
Kommentit (17)
Kyllä. Mutta ruman ja pullean naisen ja vielä harmittavasti miestä älykkäämmän ja enemmän tienaavan on yhtä vaikea löytää puoliso kuin köyhän ja työkyvyttömän miehen.
Miksi köyhyys ja työkyvyttömyys piti tuoda esiin? Ehkä katkeruudella tai sen puuttumisellakin on jotain tekemistä asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen mies löytää paljon helpommin naisen kuin ylipainoinen nainen miehen.
😄
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen mies löytää paljon helpommin naisen kuin ylipainoinen nainen miehen.
Ei saa ilman rahaa mitään.
t. lihava mies joka ollut jatkuvasti taloudellisesti hyväksikäyttävien naisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. lihava mies joka ollut jatkuvasti taloudellisesti hyväksikäyttävien naisten kanssa
Älä vähättele minun kokemusta, myös meitä lihavia naisia käytetään räikeästi hyväksi, vain eri tavalla, kuin teitä miehiä. Ja mene vaikka deittisivustoille niin näät, että ne läskit, kuikelot ja rumatkin miehet ovat laittaneet painorajoitukset naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, viekö ne jatkuvasti sun kelarahat?
Kai se on jollain tasolla ymmärrettävää, miksi näin on. Nainen kuitenkin usein hakee lisääntymiskykyistä miestä, joka kykenee elättämään perheen, kun nainen on raskaana ja imettämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, viekö ne jatkuvasti sun kelarahat?
Olen perinyt enkä suostu asumaan askeettisemmin vain että saan nuo pinnalliset perskärpäset karistettua.
Oletko nyt siis katkera miehille vai naisille? Miehet kelpuuttavat (väitteesi mukaan) köyhän ja työkyvyttömän naisen, nainen saa miehen (väitteesi mukaan) vaikka on köyhä ja työkyvytön. Kumpaan sukupuoleen kaunasi kohdistuu?
Kiitos että otit puheeksi tämän tärkeän asian.
Paskamylly jauhaa maailman loppuun asti 😂
Te, jotka olette kyllästyneet aiheeseen, vilkaiskaapa pyyhepäivä.fi, jossa on ihan mahtavaa runoutta scifin ja Douglas Adamsin ystäville.
T. Ruma, köyhä, lihava nainen, jolla on rakastaja
Jaa,mulle naisena on vaan kettuiltu, minnekäs kaikkialle olen hakenutkaan töihin/opiskelemaan ja mitä aion elämälläni tehdä. Työmarkkiantuella kitkutteleva (osa)työkyvytön. Mut enpä ole päästänytkään enää ihmisiä lähelleni en edes kavereina saati tapailumielessä, koska suomalaisilla ei ole kuin lyttääminen mielessä aina "heikompia"(henkisesti olen miljoona kertaa vahvempi kuin nuo materian perässä juoksevat narskut)kohtaan, koska sillä voi kivasti ylentää itseään ja saa kai edes hetkeksi myös kontrolloinnin tunnetta itselleen, kun yrittää painostaa ja määräillä toista ihmistä,ja esittää olevinaan hyvänäki nja originaalina "ideanaan",asioihin joita ei ole edes mitään mahdollisuuksia toteuttaa käytännössä.
No joo. Mä olen työkyvytön, ruma, läski, kouluttamaton nainen ja mulla on työssäkäyvä mies.
miehille nyt kelpaa vaikka kehitysvammainen oranki