Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa, kun työt venähtää ylitöiksi

Vierailija
03.09.2013 |

Eli mulla voi välillä töissä venähtää 1-2h suunnitellusta työajasta. Tänään mies on mököttänyt ja vittuillut koko illan, kun tulin puoli tuntia aiemmin ilmoittamaani myöhemmin kotiin. Tätä samaa kiukuttelua tapahtunut aiemminkin. Valittanut myös, että miksi olen aikaan xx-xx töissä, kun HÄN tekee normaalien ihmisten ikaan töitä eli 06-14.30.

Ahdistaa aivan älyttömästi! Epäileekö mies tosissaan, että petän sitä? En voi keksiä, miksi muuten kiukuttelisi tollasesta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 - 14.30 ei ole normaali työaika. Normaalina pidän 8 - 16 työaikaa. 

Sano miehellesi, että kasvaa aikuiseksi. Typerää kiukutella siitä, että vaimo käy töissä. Sano sille sekin, että hakeutuu hoitoon mustasukkaisuutensa vuoksi. Tuollainen kyttääminen ja kontrollointihalu ei todellakaan ole tervettä. 

Vierailija
2/3 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 23:35"]

Ahdistaa aivan älyttömästi! Epäileekö mies tosissaan, että petän sitä? En voi keksiä, miksi muuten kiukuttelisi tollasesta!

[/quote]

Voi, älä vaan anna liikaa painoarvoa miehesi mielipiteelle. Miehesi ei pyöritä tätä yhteiskuntaa eikä elätä perhettänne.

Käske kasvamaan pikavauhtia aikuiseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se varmaan epäile että petät häntä, jos ei sellaisesta sinua syytä.

Jos tämä työajan venähtäminen on kovin yleistä, en ihmettele edes miehen reaktiota. Onhan se ärsyttävää, jos toinen on jatkuvasti ylitöissä, varsinkin jos on lapsiakin. Meillä mies (it-alalla) teki yhteen aikaan jatkuvasti palkatonta ylityötä ja kyllä minua ainakin otti aivoon kun ei edes tiennyt mihin aikaan päivällistä voi laittaa kun ei tiedä tuleeko herra klo 17 vai klo 20 tänään. Meillä onneksi se meno loppui kun uhkasi ihan loppuunpalaminen miestä stressin takia, ja nyt tekee vain klo 9-17 töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan