Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on "julkki-BB:n" julkkikset?

Vierailija
03.09.2013 |

Siis eihän noi ole julkkiksia nähnykään, tulee ihan myötähäpeä! Ainoa edes vähän sellaista lähentelevä on Frederik tähän mennessä, blaah

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin pitäis tilata Seiskaa tai Hymyä että tuntis nämä julkkikset. Tosi pettymys, odotin oikeita julkkiksia. :p

Vierailija
22/31 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kai lukea Seiskaa, jos haluaa nuo muut kuin Frederikin tunnistaa, en todellakaan pidä heitä oikeina julkkiksina ja Mattikaan ei näyttänyt ihan selvin päin olevan.

P.S. Nyt tuli Anu Saagim, joka ehkä platsaa julkkiksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr gay Finland? Selvä

Vierailija
24/31 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oikea julkkis tuolla on Anu Saagim, ja häntä koskee sama kuin Frederikiä eli puhe ei aina ümmara.

Vierailija
25/31 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä oon tunnistanut Frederikin ja Anun. Ehkä ohjelman nimi pitäisikin ollakin "Seiskajulkkis BB"?

Vierailija
26/31 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks julkkista, yks oonjoskuskuullut (taikuri) ja loput neverhöödejä. 

Vierailija
27/31 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 22:19"]

Tähän mennessä oon tunnistanut Frederikin ja Anun. Ehkä ohjelman nimi pitäisikin ollakin "Seiskajulkkis BB"?

[/quote]

tervetuloa joukkoon, et ole ainoa. Huvittavaa on katsoa muiden ilmeitä, kun uusi tyyppi astuu sisään taloon, ei nekään tunnista toisiaan..Pitää vaan hymyillä ja olla tuntevinaan

Vierailija
28/31 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jori Koppola on myös julkkis, noihin muihin verrattuna ainakin. Eli toistaseksi kolme julkkista ja viisi tavista.

Vierailija
29/31 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, Andy McCoy! Se varmaan vielä voittaa koko jutun!

Vierailija
30/31 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, tarvii tekstityksen, ei ymmärrä noiden puheita. Missistä oon kuullu, ehkä se on jonkin sortin pikkujulkkis, tuo meedio on mun suosikki iholla-ohjelmasta, ainoo siedettävä noista, mut en tajua mitä se tuonne on menny. Nuo pari nuorta häiskää ja blondia on ihan outoja. Mut se selittää jos ne onki jotain entisiä BB tyyppejä, ne ei oo mitää julkkiksia, joten en niitä tunne, taviksia joiden nimen eteen laitetaan BB.

Vierailija
31/31 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, Andy on aika kova. Tosin mun 14 vuotias poika kysyi "äiti, kuka on Andy McCoy"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän