Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mua ärsyttää kun joku ei ajattele samoin. Tiedän olevani oikeassa.

Vierailija
03.09.2013 |

Joku yleinen asia,esim se että heti eron jälkeen ei pitäisi ruveta heti uuteen suhteeseen, koska kukaan ei toivu erosta viikossa,on loukkaavaa entistä puolisoa kohtaan ja on väärin tätä uutta "kumppania" kohtaan käyttää häntä vain korvikkeena entiselle. Mikään suhde ei voi olla terve,jos et ole kunnolla käsitellyt eroa ennen uuden suhteen alkamista. Ja joo,sit joku sanoo että minä käsittelin eroa jo suhteen viimevuosina,oikeesti,se on ihan eri juttu sitten kun oikeasti eroaa,kun jää yksin,yksin tunteidensa kanssa ja kun se tuttu henkilö ei olekkaan sun vieressä,edes tottumuksesta. Mua ärsyttää ihmiset ketkä ottaa laastareita,usein selitän ystävilleni että oikeesti,koita olla yksin hetki ja kestää ne suuret surun tunteet,ne vaan siirtyy suhteesta toiseen jos et käsittele niitä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeestaan ehkä mua ärsyttää se että ihmiset on joskus tosi tyhmiä,eiks ne tajua maalaisjärjellä asioita?AP

Vierailija
2/16 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketä vittua luulet että sun ärsytykset kiinnostaa? Vitun bitch.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ärsyttää kun joku ei osaa käyttää välilyöntinäppäintä pilkun jälkeen, vaikka siitä on sata kertaa sanottu tälläkin palstalla. Vittu vituttaa tuollainen tyhmyys.

Vierailija
4/16 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kirjotan super nopeeta koska mulla on muutaki tekemistä. Ap

Vierailija
5/16 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 18:02"]

[/quote]

Miten oikein kirjoitus hidastaa kirjoitusnopeutta?

Vierailija
6/16 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää kun ihmiset syövät itsensä hengiltä, vaikka tietävät kyllä kuinka pitäisi syödä, jotta pysyisivät normaalipainoisina ja terveinä mahdollisimman pitkään.

Vierailija
7/16 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelevat, että heidän mielipiteensä on absoluuttinen totuus, vaikka olisivat kuinka kapeakatseisia ja kyvyttömiä asettumaan toisen asemaan.

Vierailija
8/16 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä juuri mikään. Siksi en ole myöskään samaa mieltä apn kanssa. Minullakin on ollut laastarisuhde jo 10 vuotta, olen myös niitä jotka puhuivat eron selväksi jo vuosia ennen eroa. Exänkin laastari on kestänyt miltei yhtä kauan.

Vierailija
9/16 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus tehdä omat virheensä ihan ite, turha siitä on ärsyyntyä.

Vierailija
10/16 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sä luulet olevasi? Kylläpä kuvittelet itsestäsi suuria.

Vierailija
11/16 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole erotessa surun tunteita. Ero voi olla pelkästään positiivinen asia jollekin. Eikä se eksäkään sure välttämättä.

Vierailija
12/16 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai oikeestaan ehkä mua ärsyttää se että ihmiset on joskus tosi tyhmiä,eiks ne tajua maalaisjärjellä asioita?AP

"Oikeuden" astetta voi tarkastella sen mukaan millaisiin lopputuloksiin nämä teot johtavat. Voi olla, että neuvoillasi joku joutuisi vielä suurempiin ongelmiin, joten et ole aina oikeassa

Vierailija
13/16 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä niillä muilla, jotka siirtyvät heti uuteen suhteeseen on myös kiire? Sinulla on liian kiire kirjoittaa oikein ja heille liian kiire odottaa uutta parisuhdetta. Elämässä pitää olla tehokas ja nopea. Kenellä on oikeasti aikaa odotella kuukausia tai vuosia uuden suhteen aloittamista? Monella on oikeasti muutakin tekemistä. Joten jos joku hyvä tulee eteen heti, niin kannattaa olla tehokas ja ottaa se ensimmäinen sopiva.

Vierailija
14/16 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se ärsyyntyminen kertoo sellaisesta kontrolloivasta luonteesta, kapeasta maailmankuvasta ja yleisestä keskenkasvuisuudesta.

Vierailija
15/16 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet oikeassa, toiset ei vaan osaa yhtään olla yksin

Vierailija
16/16 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet oikeassa, toiset ei vaan osaa yhtään olla yksin