Ystäväni kurja temppu taannoin
Eli ystäväni suuttui jostakin minulle (ei tietoa mistä). Olin juuri tavannut miesystäväni. Hän alkoi heti arvostelemaan miesystävääni, lähetteli minulle tekstiviestejä että miesystäväni hänen kanssaan istuu täällä baarissa ja sinä raukka istut kotona yksin (ei silloin vielä asuttu yhdessä). Olin kuitenkin miesystäväni luona viestien tullessa. Yritti keksiä vaikka mitä että alkaisin epäillä miesytävääni. Itse elää liitossa ja hänellä pari lastakin. Pettää miestänsä minkä ennättää ja ihmettelinkin sitä. Sanoo syyksi että miehensä pilannut hänen nuoruutensa jne. Mutta mikähän hänellä sitten syy tuollaiseen käytökseen minua kohtaan? Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (32)
Ystäväsi on pannut tätä nykyistä miestäsi joskus menneisyydessä, esim. kännissä. Tarkoituksena oli yhden kiihkeän yön jälkeen unohtaa koko mies. Nyt ko. kaveri on kuitenkin ilmestynyt sinun elämääsi, mikä tarkoittaa, että myös ystäväsi joutuu näkemään häntä usein. Ystäväsi pimahtaa täysin ja alkaa masinoimaan eroa sinun ja miehesi välille.
Tällainen skenaario on ihan mahdollinen, koska Suomessa on tosi pienet piirit.
No eivät ole paneskelleet keskenään :) eivät siis ole olleet missään tekemisissä aiemmin. Mieheni muuttanut nykyiseen asuinpaikkaamme todella kaukaa ja minun kautta oppinut ent. ystäväni tuntemaan ja alusta pitäen on outona pitänyt ko. naista, ei siis halunnut olla missään tekemisissä juuri sen "temppujen" takia.
ap
Yrittää pilata sinun parisuhteesi. Sinuna ottaisin etäisyyttä moiseen "ystävään".
ihan aikuinen nainen kyllä :) itsellä asiat kylläkin aivan päin peetä. sanoo aina että hänelle ei kukaan mahda mitään ja hän saa tehdä mitä haluaa! En tosin enää ole tekemisissä hänen kanssaan, asiat meni liian pitkälle. Laittoi jopa toisen ystävänsä soittelemaan minulle asianajajanaan :) ja veljensä myös soitteli huorittelupuheluita. Ihan tajutonta touhua. Oli myös toisella paikkakunnalla esiintynyt minun nimellä! Sain tutuiltani myöhemmin tietää tästä.
ap
Varmaan sitä ihmistyyppiä joka vertaa itseään kavereihinsa ja jolla on mentävä aina paremmin kuin kaverilla. Jos uhkana on että kaverilla menee hyvin niin sitten hän tekee kaikkensa sen eteen ettei menisi. Kannattaa katkoa välit sellaisiin ihmisiin.
Ei soisi sinulle onnea ja mukavaa miestä. Täytyy kysyä, onko hän todellinen ystävä. Olen eri mieltä. Jos hän olisi oikea ystävä, niin hän olisi onnellinen sinun onnestasi. Anna kiehua liemissään. Joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy, sanottiin ennen. Pitää edelleen paikkansa.
Ihan niinkuin mun entinen kaveri! Narsisti tai vaan helvetin kateellinen kun muilla menee hyvin ja kun kaverit on onnellisia.
Toimita ne viestit hänen miehelleen, jossa hän kehuu viettävänsä aikaa sinun miehesi kanssa. Voit tehdä sen muka suuttuneena, kai hän haluaa sinusta eroon kun tuollaisia lähettelee.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 18:40"]
Yrittää pilata sinun parisuhteesi. Sinuna ottaisin etäisyyttä moiseen "ystävään".
[/quote]
kyllä olen ottanutkin etäisyyttä, yrittää vaan häiritä silloin tällöin vieläkin vaikka asutaan jo eri paikkakunnillakin.
On minulla aika tuore kokemus. Kesällä sain ystävältäni fb viestin että miesystäväni oli ollut juhannuskokolla tietyssä paikassa ja puristellut siellä jotain vaaleaa naista, oli kuulemma terasilla kuullut kun tästä miehestä oli näin puhuttu (on siis hyvin tunnettu seudullamme). No minä tietysti soitin miehelle ja kysyin että oiskos sulla mulle juhannuksesta jotain kerrottavaa. Mies kertoi kaiken ja kertoi myös että kokolla oli puolituttu nainen kenet tunnet ja käyttäytyi omituisesti....eli yritti flirttailla hänelle ja ruinata työpaikkaa kun on työttömänä. Tämän naisen mies myös osallistui tuohon työpaikkapainostukseen. Ja mies naureskeli vielä miten ihmeessä joku tulee yömyöhään kokolle valkoisessa kesämekossaan.
Tottakai tuo sai minut epäilemään miestä pitkäksi aikaa, mutta toisaalta tiedän ettei olisi niin aloittelija että menisi kaikkien naapureidensa nähden ketään julkisesti puristelemaan, etenkin kun naapurit tietävät hänen olevan varattu.
No laitoin sitten tälle kaverilleni viestin että olen jutellut asiasta (itseasiassa koko juhannusaaton viestittelimme miehen kanssa tunnin parin välein) ja että minun käsitykseni mukaan sellaista ei ole tapahtunut, mutta että siellä on ollut sinun yksi kaverisi myös, eli hän voisi varmaan sinulle valaista asiaa ja olisin tosi kiitollinen jos viitsisit kysäistä mitä juhannuskokolla tapahtui. Lupasi kysyä. Pian tuli viesti että juu, tämä kaverikin oli jotain lääppimistä nähnyt.
No minä sitten reippaana naisena soitin tälle puolitutulle naiselle ja kysyin voisiko hän mitenkään kertoa mitä kokolla tapahui, sillä kuulin ikäviä huhuja miehestä (tämä nainen ei kaiketi tiedä suhteestamme). Hän ei ollut ainakaan mitään tuollasta huomannut, ehkä hiemna outo oli puhelimessa, mutta en tunne häntä sen paremmin joten vaikea sanoa.
Niinpä sitten laitoin viestin tälle ystävälleni, että kuulepa nyt...jompikumpi teistä nyt valehtelee, sillä soitin kaverillesi ja hän ei ollut nähnyt mitään, mutta sinun mukaasi hän oli nähnyt ja moni muukin. Ja sieltä alkoi pian tulla kymmenen viestiä tunnissa miten hän vain halusi auttaa ja tämän siitä saa ja olemme miehen kanssa molemmat hullun mustasukkaisia jne.
Eli siinäpä sitten taas yksi ex-kaveri. En todella tiedä miksi tuollaista tapahtuu? Mitä tuollainen ihminen tästäkin sai?
ap