Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustajalla käynti hämmensi

Jonna
20.08.2020 |

Kävin elämäni ensimmäistä kertaa ennustajalla tai selvänäkijöiksikö kuuluu sanoa, eli Naomi M:n vastaanotolla. Minulla ei ollut mitään isompia odotuksia eikä asioissakaan suurempaa ongelmaa, tai no ehkä parisuhdeasiat, tai paremminkin sellaisen puuttuminen on vähän askarruttanut.

Oli tosi hämmentävää. Vaikka sen jotenkin kai on osannut ajatellakin, mistä niissä selvänäköasioissa on kysymys, tuntui silti tosi oudolta kun osasi tuosta vaan alkaa puhua juuri niistä mitä olin menomatkalla ja tietysti jo pidempään päässä pyöritellyt. Ihan kuin olisi lukenut ajatuksiani.
Kyllä se oli hyvin mieltä huojentava kokemus kaiken kaikkiaan. Olisi kiva tietää minkälaisia kokemuksia muilla on ennustajien luona käynneistä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kävi ennustajalla, tämä ennusti uuden miehen ja lapsen. Niin tuttu jätti miehensä, etsi uuden, poistatti kierukan ja tuli raskaaksi. Ja sitten hän selitti innoissaan, että kyllä se ennustaja osasi ennustaa!

Vierailija
2/14 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pennejään pistää hukkaan. Selvänäkijäsi oli vain hitusta parempi manipuloija ja osasi lukea sinun ilmeitäsi ja eleitäsi. Hirveää herkkäuskoisten kusetusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ennustaa aamupaskani pökäleistä, tarkkuus on sama kuin rahaa kinuavilla ennustajilla.

Vierailija
4/14 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin ennustaa aamupaskani pökäleistä, tarkkuus on sama kuin rahaa kinuavilla ennustajilla.

Ennustat jälkikäteen?

Kumma juttu, kun aina osuu oikeaan!

Vierailija
5/14 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Jonna. Sinulla nähtävästi liikaa ylimääräistä rahaa kun voit käydä tuollaisilla pilipali-mammoilla, niin olisiko mitenkään mahdollista, että lahjoittaisit minullekin sitä ylimääräistä rahaa? Hyvään tarkoitukseen tietenkin. :)

Vierailija
6/14 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologit parhaita. Korttienlukijat vähän niin ja näin. Muut ennustajat puheneet täyttä soopaa. Se on minun kokemukseni niistä.

Vierailija
7/14 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin taannoin Tampereella Päivi Alasella.

Huijari. Ei vakuuttanut millään lailla.

Vierailija
8/14 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on yksi ennustaja tiennyt monta tulevaa asiaa, mm sellaisia mihin minulla ei itselläni ole mitään vaikutusvaltaa. Osa voisi mennä pelkän arvailun piikkiin, mutta ei kaikki.

Oli myös outoa, että tiesi äitini luonteenpiirteistä asioita, joita lähinnä vain siskoni kanssa olemme ihmetelleet. Nämäkään piirteet eivät ole mitään ”kaikki ovat sellaisia” vaan ihan omalaatuisia piirteitä.

Vierailija
9/14 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, Naomi on löytänyt tiensä tänne palstallekin. Aivan samanlaisia kehuviestejä on muillakin palstoilla, varsinkin S24.

Voin itse Naomille kerran soittaneena kertoa, ettei hän näe yhtään mitään. Kertoi minulle ihan yleistä diibadaabaa eikä mikään hänen sanomisistaan ole toteutunut, ei sinnepäinkään.

Vierailija
10/14 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on yksi ennustaja tiennyt monta tulevaa asiaa, mm sellaisia mihin minulla ei itselläni ole mitään vaikutusvaltaa. Osa voisi mennä pelkän arvailun piikkiin, mutta ei kaikki.

Oli myös outoa, että tiesi äitini luonteenpiirteistä asioita, joita lähinnä vain siskoni kanssa olemme ihmetelleet. Nämäkään piirteet eivät ole mitään ”kaikki ovat sellaisia” vaan ihan omalaatuisia piirteitä.

Kyllä, jotkut näkevät ihan oikeasti - Naomi ei valitettavasti ole yksi heistä.

Vierailija
11/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset.:( Naomilla olen käynyt ja minulla on ainakin menneet kohdalleen. Hänen kohdalla ei ole itselle kyllä tullut edes epäilystäkään etteikö olisi aito. Pari nuoruuden kokemusta ennustajalla käynnistä kun opiskelin pääkaupunkiseudulla, oli myös ihan hyviä, en muista enää nimeä eikä varmaan enää edes ota vastaan.

Vierailija
12/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, Naomi on löytänyt tiensä tänne palstallekin. Aivan samanlaisia kehuviestejä on muillakin palstoilla, varsinkin S24.

Voin itse Naomille kerran soittaneena kertoa, ettei hän näe yhtään mitään. Kertoi minulle ihan yleistä diibadaabaa eikä mikään hänen sanomisistaan ole toteutunut, ei sinnepäinkään.

Tai todennäkösemmin et ole koskaan soittanut vaan itse joka koittaa esittää olevansa joku ennustaja. Harmittaahan se jos jotakin näkijää ihan monillakin palstoilla  kehutaan ja toisia sitten ei.

Vierailija
13/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ihan ei-selvännäkijämäinen olemus, aika tympeän kuvan saa ja väittää olevansa vielä joku meedio ja parantaja. Juu ja lehmät lentää.

Vierailija
14/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

katinkontit kirjoitti:

Muutenkin ihan ei-selvännäkijämäinen olemus, aika tympeän kuvan saa ja väittää olevansa vielä joku meedio ja parantaja. Juu ja lehmät lentää.

--- eli tällä tarkoitin nyt tuota Päivi Alasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan