Onko hieman ärtynyt kurkku syy mennä koronatestiin?
Kun kurkku ei ole kipeä, vaan semmoinen, kuin olisi huutanut lujaa. Jo toista päivää.. omaolo-testissä on vaihtoehto "kipeä kurkku". No, halonko hiuksia, kun kipua ei ole..
Kommentit (15)
Ei. Mutta odota pari päivää meneekö ohi tai auttaako allergialääke. Mulla kurkku kipeä pujosta. Sit testiin,?jos ei mee ohi tai tulee muita oireita.
Vierailija kirjoitti:
Onko jatkuva janon tunne? Mulla samaa...
No tavallaan kuiva tunne. Enemmän suussa, kitalaessa ja kurkun alkupäässä, ei syvällä kurkussa. Allergiaoireet ohessa, häiritsee tulkintaa. Nenä ollut tukkoinen puoli vuotta ja rykimisen tarvetta samaten. Lääkärissä käyty kuukausi sitten ja sain "terveen paperit". Mutta nyt tämä lievä ärtynyt tunne.. plääh.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta odota pari päivää meneekö ohi tai auttaako allergialääke. Mulla kurkku kipeä pujosta. Sit testiin,?jos ei mee ohi tai tulee muita oireita.
Oon syönyt allergialääkettä jo 5kk..
Ap
Itse sain lievästi kipeän kurkun paranemaan kun yhden päivän kurlasin suuta suolavedellä tunnin välein. Kokeilkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain lievästi kipeän kurkun paranemaan kun yhden päivän kurlasin suuta suolavedellä tunnin välein. Kokeilkaa.
Pitääpä kokeilla!
Ap
Minulla aiheuttaa kurkun karheutta antihistamiinit, joita joudun syömään allergiaan.
En menisi jos ei ole muuta. Siellähän testipaikassahan voi altistua koronalle.
Kurkkukipua on nyt todella paljon, koronaan liittymätöntäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona omassa autossaan?
Periaatteessa on. Soita neuvontspuhelimeen, tietävät siellä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona omassa autossaan?
Ai, oho. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä kokeilla!
Ap
Laita lasi vettä ja t-lusikallinen suolaa ja jos on ihan kauheeta lisää vähän hunajaa. Ite meinasin joka kerta oksentaa, sen verran pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona omassa autossaan?
Kaikilla ei ole omaa autoa.
Mä ainakin joutusin testiin menemään yleisillä.
Onko jatkuva janon tunne? Mulla samaa...