Laiha ystävä hylkäsi
Kun laihduin samankokoiseksi kuin hän, niin mistä tämmöinen voi johtua? Koska en ole enää se ”onneksi en ole sentään yhtä epäonnistunut kuin kaveri X? Laihduin vuodessa 110-kiloisesta 50-kiloiseksi ja olen 170cm eli pienempi kuin 165/50 ystäväni, ja nyt hän hylkäsi minut täysin...
Kommentit (17)
Sinähän hänet tunnet. Voisiko olla tuo arvelemasi syy? Vertaileeko hän aina itseään muihin? Tai sitten sä itse muutuit erilaiseksi käytökseltäsi.
Älä huoli, unta tuo vain on. Kohta heräät.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole unta. Olen nuori ja olen elänyt niukalla ruokavaliolla ja rajulla liikunnalla. Mutta imarreltavahan tuo kommenttisi oli, ainakin aamupainoni oli tänään 50,4kg.
Ap
Puhutko 24/7 dieetistä ja ruokavaliosta? Työkaveri karppasi ja lopulta oli raskasta olla yhtäaikaa syömässä tai kahvilla, koska ei jaksanut kuunnella jatkuvaa kamala hiilarihöttöä luennointia. Karppaaja itse oli kuin uskonnollisessa hurmoksessa.
Sinulle taisi kehittyä jonkinlainen syömishäiriö ja tukemisen sijaan ystävä hylkäsi sinut?
Vai olisiko sinulla ollut tuo painonpudotus ainoa elämäsi sisältö, eikä tämä kaverisi jaksanut enää kuunnella?
Jos kerran olet niin ihana ihminen, niin äkkiäkös hankit ystäviä lisää! Nyt kun kerran olet laiha ja kaikkea, voit etsiä ympärillesi juuri sellaisia samanlaisia elämässään onnistuneita tyyppejä kuin sinä olet.
Eikö?
Yksi ystävä sinne tänne, mitä sitä nyt hänen takiaan kannattaa surra?
Miksi hän on kateellinen?
Luultavasti sinun nahkasi roikkuu kuin verhokangas kun olet noin paljon laihtunut noin nopeasti
Kehtaatko mennä uimarannalle?
Jotkut ihmiset täysin tietoisesti pitää itsellään jotaki ns. 'rumaa kaveria' jonka vieressä itse näyttää kaunottarelta. Näin saa enemmän huomiota. Ehkä olit tämä ruma kaveri muttet enää ja hän ei kestäny et hän näyttää rumalta nyt.
Muuttuiko sinun käytöksesi jotenkin ulkoisen muutoksen myötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole unta. Olen nuori ja olen elänyt niukalla ruokavaliolla ja rajulla liikunnalla. Mutta imarreltavahan tuo kommenttisi oli, ainakin aamupainoni oli tänään 50,4kg.
Ap
Jos oikeasti olet 170/ 50.4, olet jo alipainoinen. Hanki apua ja terve suhtautuminen painoon. Ei ole pakko mennä äärilaidasta toiseen.
Mitä sitten että olet kaveriasi laihempi? Onko se elämäsi tärkein asia että olet nyt laiha? Olitko kenties mukavampaa seuraa kun päässä pyöri muutkin kuin treenit ja raejuusto? Kuulostaa että olet muuttunut ihmisenä todella paljon henkisesti, etkä parempaan suuntaan.
T. 167/52 jonka pitäisi "saada vähän lihaa luiden ympärille" lääkäreiden mielestä.
Okei sori, itseasiassa puolitoista vuotta tuossa meni. Aika vain kulunut niin nopeasti.
Ap