Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vilpitön kysymys: paljonko sua ärsyttää aloitus "Vilpitön kysymys:..."

Vierailija
01.09.2013 |

Mua paljon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ottaa tavaksi joku 3 kysymystä/pe ja toiset 3/la, maksimissaan siis.

Olen vastannut osaan. Toistaiseksi ei ole ärsyttänyt mutta yliannostusuhka on olemassa. Hyviä kysymyksiä suurin osa. Osa saanut jopa miettimään jotain asiaa ensimmäistä kertaa vuosiin.

Sen haluaisin tietää lukeeko aloittaja nuo kaikki vastaukset vai onko ne vain heitetty muille viihdykkeeksi?

Vierailija
2/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä yhtään. Katsos kun noita aloituksia ei ole mikään pakko avata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niin yhtään. :D Tiedän, että lenkkeilemättömyyteni johtuu laiskuudesta ja saamattomuudesta, ja kyllä voin sen myöntää itselleni. Ja muillekin.

Vierailija
4/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpitön kysymys ei häiritse, koska kysyjä saattaa jopa olla vilpitön eikä haluta vain kiillottaa omaa kruunuaan. Mutta "vastaa REHELLISESTI" ärsyttää aina, koska kukaan ei voi rehellinen-sanaa käyttämällä sen enempää kuin muissakaan ketjuissa taata, ovatko toisten vastaukset rehellisiä vai eivät. Ah, vihdoinkin sain kertoa tämän, kun sitä lähes pyydettiin... :)

Vierailija
5/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan aina epärehellisesti, ellei erikseen pyydetä rehellistä vastausta...

Vierailija
6/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös! Ei kukaan koskaan kirjoita vilpitöntä kysymystä aiheesta mitä pesuainetta käytät vaan ne ovat aina sellaisia piilovittuilevia tai syyllistäviä, tyyliin eikö ylipaino tunnu pahalta tai miksi pukeudut rumasti. Ja ap luonnollisesti itse on muita parempi ihminen. 

PS. En ole ylipainoinen, enkä pukeudu rumasti, ja kyllä lenkkeilenkin, joten ei ole kalikka kalahtanut. 

Vierailija
7/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiiki muut kysymykset ovat vilpillisiä paitsi vilpittömät kysymykset.

Vierailija
8/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua se ilmaus ärsytä,  mutta eihän ne kysymykset, jotka noin alkavat, ikinä ole vilpittömiä, vaan pikemminkin päinvastoin. Tästä sitten nousee toinen vilpitön kysymys: onko kysyjä niin yksinkertainen, että kuvittelee muuttavansa tarkoitusperänsä kun sanoo niitä vilpittömiksi vai pitääkö hän lukijoita niin tyhminä, etteivät he tajua hänen valehtelevan?

Tällä palstalla toki jokseenkin kaikki kysymykset ja vastaukset on yksinkertaisten ihmisten vittuilua toisilleen (tämä vastaus mukaan lukien ja lisätään nyt vielä, että tosikon ihmisen vittuilua)  joten eipä tuo paljon joukodta eroa.

Vierailija
9/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ärsytä, mutta menee samaan sarjaan asiallisia vastauksia...Mikä antaa aloittajalle oikeuden määritellä, miten keskusteluun vastataan.

Vierailija
10/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä G:tä aloituksen otsikossa en ymmärrä, että mikä sen virka on, kun kaikkihan nämä aloitukset ovat tavallaan galluppeja, joten noita G alkuisia en enää avaa, aika on mennyt niiden ohitse. Samoin en avaa jos otsikkona on vaikka Arvaa.....tai Onko sinun mielestä....tai Mitä sanosit jos.....

Eli ne joiden otsikossa ei kerrota vielä mitään aiheesta.

Vierailija
11/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tosi paljon. Olen se AV -mamma, joka täällä koko ajan toivoo, että aloitukset olisivat informatiivisia, eli viestin AIHE siihen otsikkoon! Kiitos.

Ei tarvitse turhaan avata viestejä, jos aihe ei ole itselle ajankohtainen tai ei muutoin kiinnosta.

Vierailija
12/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon kuin sanonnat: "Ei millään pahalla mutta..." tai "Minä nyt vain sanoin."

Vierailija
13/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin yksinkertainen että jos otsikossa lukee vilpitön kysymys niin oletan että kysyjä kysyy vilpittömästi, ilman mitään pottuilemisia tai syyllistämisiä.

Vierailija
14/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä huvittaa. Lapselliselta tuntuu. Mieleen muistuu joku vuosien takainen viihdeohjelma, jossa toisteltiin "Asia vilpitön" -fraasia.

Se joka aloittaa vastauksensa :"Vilpittömästi sanottuna...", "Rehellisesti sanottuna..." tai "Sanotaan nyt vaikka...", paljastaa itsensä. Ei hän puhu rehellisesti tai vilpittömästi totta, vaan puhuu itselleen edullisella tavalla, yrittää olla parempi kuin onkaan.

Vierailija
15/15 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä viesteissä vilpittömiä olla - vittuilua ja syyllistämistä