Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutta EU-kivaa: Autoihin on tulossa pakolliset nopeusrajoittimet

Vierailija
01.09.2013 |

EU aikoo pakkoasentaa kaikkiin uusiin autoihin automaattiset nopeudenrajoittimet. Uusi maksiminopeus tulisi olemaan noin 110 km/h. Rajoittimet tulevat toimimaan joko satelliittiteknologialla tai kameroiden avulla. Ja tämä kaikki olisi tietenkin meidän omaksi parhaaksemme. Ihmisiä kun kuolee liikenteessä, joten valtion pitää tietenkin estää semmoinen.

Lisää aiheesta löytyy täältä....

http://www.telegraph.co.uk/motoring/road-safety/10278702/EU-plans-to-fit-all-cars-with-speed-limiters.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi tulee lakiin, haen venäjän kansalaisuutta ja pyydän putinia lähettämään kommandot suojelemaan kansalaistensa perusoikeuksia euroopassa!

Vierailija
2/5 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistatan kaikki typerät rajoittimet autoistani virityspajalla.

Ihan kuten tähänkin asti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myönnän suoraan, että ihan sivullisena huutelen: minulla, kun ei ole edes ajokorttia. Alustavasti kuulostaa ihan järkevältä, että on joku rajoitus. Ehkä 110 km / h on vähän liioittelua, mutta ehkä 120 km / h riittäisi? Onhan siinäkin pointtinsa, jos edes joidenkin kännikuskien kaahailut saadaan pois.

Toisaalta, äh. Rajoittimet nostavat taatusti entisestään autojen jo valmiiksi ylisuuria hintoja. Ikävää sekin.

Vierailija
4/5 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun l:lla.

Vierailija
5/5 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 miksi ei ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän