Viimeksi tekemäsi heräteostos, joka kaduttaa hiukan tai paljon?
Kommentit (17)
Keinu, pihapuuhun, maksoi 120€ ja siinä on lähes mahdoton istua, koko ajan tuntuu että tippuu.
100 euron farkut jotka luulin venyvän käytössä. Eipä veny. Kaappiin siis jäi odottamaan laihempia päiviä. Käytän siis niitä yksiä päällemahtuvia jotka ovat jo parhaat päivänsä nähneet. Onpa kiva olla työssäkäyvä köyhä.
Pusero, jonka ostin sovittamatta. Näyttää yllä ihan hirveältä.
Kaulakoru, 30€, oli kaupassa kivan näköinen, sittemmin en ole ihan varma siitä. No, ei onneksi ollut kallis.
Uusi televisio tavallaan harmittaa. Sen käyttöliittymä on hieman hankala, mutta itse televisio on tarpeisiini nähden ihan hyvä. 600€
Kaurajuoma, joka oli ihan hirveää tököttiä.
Kookosvesi, se ei maistunutkaan samalta kun kookospähkinästä juotuna.
Parin kengät kirppikseltä, siis on ne mun kokoa eikä maksanut paljoa, oisko toiset ollu 1€ ja toiset 2€. Mut ei ne sittenkään ole niin kivat tai hyvät jalkaan, että tulis käytettyä, taisin vaan innostua halvasta hinnasta. Nyt ne vie vaan tilaa kaapissa. Mutkun ne toiset on niin ihanat, mutta kun ne painaa jalkaa. Äh, kai mun on kärrättävä ne kierrätykseen.
Takki 100 euroa. Ei sittenkään niin kiva kuin kaupassa näytti.
Heräteostokseni oli halpa, mutta silti turha: ostin kirpparilta sovittamatta pitkähelmaisen trikoopaidan, joka maksoi 2 e. Se näytti päälläni kamalalta, koska se leveni alaspäin rumasti ja sai mun lantion ja perseen näyttämään entistä leveämmiltä. Yleensä sovitan ihan kaikki ostamani vaatteet.
Nokian kontiokumisaappaat 60 €. Jos kävelee edes roskiksille niin jalkoihin alkaa sattua koska niiden asentoa joutuu jännittämään. Joten Nokia-brändi hämärtänyt arvostelukyvyn. Nykyäänhän ne tehdäänkin jossain Kiinassa...
Pyjama miehelle, 159 euroa.
Luulin että 59 ja ajattelin että "vähän kallis, mutta menköön."
Kassalla joutui sit jännittää, että meneeks kortti edes läpi. Menihän se. Olis pitänyt sillä sekunnilla kun hinnan näin sanoa, että hei ei sittenkään, mutten kyennyt funtsimaan asiaa niin nopeasti ja sitä paitsi se olis ollut noloa kun vaate oli jo käherretty pakettiin ja oikein liikkeen kangaskassiin.
Ajattelin että palautan toiseen myymälään. Vitut voi mitään palauttaa, vaihtaa onneksi, saattaa olla nimittäin vieläpä pieni.
Toi pyjama on nyt luultavasti kallein asia mitä me edes omistetaan. Toisaalta, en ikinä osta mitään. Ne varmaan ajatteli siellä liikkeessä että oon joku suttuisen näköinen miljonääritär kun hetken mielijohteesta ostelen jotain melkein kahden huntin PYJAMIA.
Eccon goretexnilkkurit, jotain 150e. Näyttävät kivoilta, mutta eivät kerta kaikkiaan ole jalkojeni muotoiset, kävely niillä ei ole auttanut asiaa. Hankaavat.
350e:n Samsungin tabletti perheelle pukinkonttiin. Ei olis oikeesti tarvittu. Uus tv olis ollut järkevämpi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:48"]Eccon goretexnilkkurit, jotain 150e. Näyttävät kivoilta, mutta eivät kerta kaikkiaan ole jalkojeni muotoiset, kävely niillä ei ole auttanut asiaa. Hankaavat.
[/quote]
Voisit käyttää nilkkureita suutarilla jotta niitä vois muotoilla sun jalkoihin paremmin sopivax.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:48"]Eccon goretexnilkkurit, jotain 150e. Näyttävät kivoilta, mutta eivät kerta kaikkiaan ole jalkojeni muotoiset, kävely niillä ei ole auttanut asiaa. Hankaavat.
[/quote]
Voisit käyttää nilkkureita suutarilla jotta niitä vois muotoilla sun jalkoihin paremmin sopivax.
pipo 3e. muutenkin ottaa päähän vaikka olis tarpeellista mitä hankkii mut se rahanmeno...ja just yritän vanhasta eroon samalla ettei tulis taas kamaa kun edellistä ei saa ulos niin kauhee miettiminen onko tarpeen...niin ja se rahanmeno
Ostin 129 euron tunikan, joka näytti hyvältä päällä, mutta käytössä ei ole ihan niin mukava kuin soisin.