Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset puhuvat niin paljon eivätkä kuuntele miestä?

Vierailija
20.08.2020 |

Tiedän yleistäväni ja saan varmasti kuraa niskaan, mutta en jaksa olla altavastaajana parisuhteessa jossa minua ei kuunnella. Olen introverttimies ja rasittaa jatkuva kälätys. Kun kysytään mielipidettä illallisesta tai vaatteista niin sanomiseni teilataan täysin. Ah kun löytyisi sopiva introverttinainen. M32

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä naista tarviit?

Vierailija
2/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis olet tuon kanssa? Ja kyllä, tunnen todellakin ihmistyypin. Mut että miksi et heitä sitä naista ojaan ja etsi parempaa? Et uskalla olla yksin, haluat kiksiä? Mikä ongelma? Vähän kuin mä ostaisin Rainbow'n avaruusraketin ja sitten se pasahtaisi kesken laukaisun ja kaikki 8 miehistön jäsentä kuoli ja miten nyt noin kun maksoin 10 euroa kaikesta. Sitä saa mitä valitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eti uus sitten

Vierailija
4/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi siis kuuluu, miksi sinun naisystäväsi puhuu niin paljon eikä kuuntele sinua.

Kysy sitä häneltä.

Vierailija
5/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksesi siis kuuluu, miksi sinun naisystäväsi puhuu niin paljon eikä kuuntele sinua.

Kysy sitä häneltä.

Ei hän kuuntele.

•eri

Vierailija
6/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vanhemman miehen neuvo Ap.

Naiset puhuvat aina päälle. Totuttaudu siihen.

Me miehet kun jutellaan keskenämme, niin kuunnellaan mitä toinen sanoo, ja sitten itse vastataan. Nainen taas pystyy kutomaan sukkia, katsomaan telkkaria ja juttelemaan samalla. Miehenä tiedät ettemme vastaavaan pysty :D

Anna mennä naisen kälätyksen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ota muutama päivä omaa lomaa. Sano naiselle välillä myös että istut nyt siihen sohvalle ja kuuntelet, minulla on asiaa.

Jos ei auta, niin sopeudu tai vaihda naista.

Vierailija
7/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy sitä häneltä.

Miesten kohdalla sopii yleistää, etkä sinä siihen ikinä palstalla puutu, eikö niin? -ei ap 

Vierailija
8/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on parisuhteessa itselleen sopimattoman kumppanin kanssa (eli yhden naisen) ja siksi tekee kaikkia naisia koskevan yleistyksen. Miksi? Koska tämä on helpompi tapa siirtää vastuu itseltä pois. Ap:n ei tarvitse erota, olla yksin ja panostaa uuden suhteen hankkimiseen. Hän voi vain uhriutua tyytyväisenä poterossaan.

Vierailija
9/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on parisuhteessa itselleen sopimattoman kumppanin kanssa (eli yhden naisen) ja siksi tekee kaikkia naisia koskevan yleistyksen. Miksi? Koska tämä on helpompi tapa siirtää vastuu itseltä pois. Ap:n ei tarvitse erota, olla yksin ja panostaa uuden suhteen hankkimiseen. Hän voi vain uhriutua tyytyväisenä poterossaan.

Laitapa googleen hakusanoisiksi vauva.fi+miksi miehet 

ja tule kertomaan paljonko tuli osumia? =D 

10/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel your pain, brother.

Täällä introvertti nainen, joka kärsii kaikkien mahdollisten sukupuolten kaakatuksesta ja kiekumisesta. Olen joutunut sanomaan monelle mukavalle kumppaniehdokkaalle heipat vain sen takia, että eivät pystyneet olemaan hetkeäkään pälättämättä. Itse en kovin usein edes kaipaisi suunvuoroa, välillä on mukava olla vaan ja katsella.

Joidenkin vaikeasti eksroverttien viuhtominen ja puhetulva on uuvuttavaa. Toivottavasti löydät paremman kumppanin. Tuollainen vaarantaa terveytesi vuosien mittaan. Ekstrovertit eivät näytä itse voivan asialle mitään.

Vierailija
11/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun suhteissa on mennyt juuri päinvastoin, miehet päättää eivätkä kuuntele.

Vaikea itse hiljaisempana muutenkin pitää puoliaan niin tulee brutaalisti yliajetuksi noiden kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi