Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä täsäs elämässä on???

Vierailija
31.08.2013 |

12v ja 10v on ihan hirveitä vaikka tietty myöskin ihania, mutta en jaksaisi taas tätä vääntämistä, kritisoimista, kyseenalaistamista, vaatimista jne.jne.jne

Lisäksi työpaikka menossa alta, 3pvää töitä ja sitten selviää olenko työtön vai työssäkäyvä. Ja työttömyyttä ollut ihan tarpeeksi 8v pätkätöiden muodossa tätä työpaikkaa ennen.

Ja lisäksi parisuhde mättää, mättänyt jo vuosia, ainakin 8v. Lyhyesti sanottuna havahduin eilenillalla sängyssä pyöriessäni siihen faktaan että meillä on ollut tänävuonna huimat 2x seksiä, kesäkuussa, ja nyt alkaa syyskuu. Kiitos vain mieheni, tulen olemaan asiasta loppuelämäni katkera ja pohjattoman surullinen.

En jaksa:´´(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Minäpä olen saanut viimeksi seksiä vuonna 2010 syyskuussa. Ei se ole niin tärkeää. Tsemppiä, ja onhan oma kiva keksitty.

Vierailija
2/7 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on tärkeää ja oleellinen osa elämää, ainakin jos avioliitossa ja ylipäänsä parisuhteessa elää. Eri asia jos kumpikin haluaa elää seksittä ja olla "kuin kaverit" mutta näin ei meillä ole.

ap

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 15:02"]

No voi. Minäpä olen saanut viimeksi seksiä vuonna 2010 syyskuussa. Ei se ole niin tärkeää. Tsemppiä, ja onhan oma kiva keksitty.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein ihan samaa. Mistä keksisi asian, josta tulisi sisältö elämään? Vai pitäisikö yrittää kaikesta huolimatta olla tyytyväinen siihen, mitä on saanut?

Vierailija
4/7 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mulla oli eksän kanssa 8kk seksitön jakso ja sitte ilmotin haluavani erota. En vaan ymmärtäny sitä, että se vaan makaa joka ilta ja yö lahnanan siinä vieressä, eikä koskaan mitään!!! Tuntu ihan sairaan pahalta!!! Sitte ku sanoin et erotaan, niin yritti jotain eroseksiä, olin ihan että HAISTA PASKA EI IRTOA!!!

Vierailija
5/7 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi sua parkaa. On mies ja lapset ja kaikki. Ruikuta hemmoteltu kusipää, ruikuta. Toivottavasti vammaudut niin ettet töihin kykene, lapses kuolee onnettomuudessa ja miehes tekasee uudet perheen seuraavan naisensa kanssa.

Vierailija
6/7 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekkaan mitään järkeä. Sä oot lisääntynyt, jatkanut sukua mikä on sun biologinen ainoa tarkoitus täällä maan päällä, evoluution kannalta sun elämällä ei olekkaan enää mitään väliä. 

Vierailija
7/7 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa listassa myös asioita, joihin voit itse vaikuttaa. Esimerkiksi lapsia voi ja pitää kasvattaa. Muuten tuo menee vaan koko ajan hullummaksi, kun tulevat murrosikään. Kenelläkään ei ole kotona hyvä olla, jos lapset "terrorisoivat" teitä taikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi