Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katseletteko naiset miehiä rannalla "sillä silmällä"?

Vierailija
20.08.2020 |

Nyt kun on taas rantakelit vähän aikaa, tuli tällänen mieleen että katseleeko naiset miehiä rannalla aurinkoa ottaessaan. Tuleeko siitä seksiajatuksia ja kostuukohan naisilla pillu bikinien sisällä?
Käydään kaveriporukalla hyvillä keleillä rannalla pelaamassa lentistä ja samalla katselaan naiskauneutta.
Olen joskus huomannut kiinnostuneita katseita suuntaamme ja se on saanut aikaan kihelmöintiä haaroissani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnetään. Jälkikasvut koulussa, ukko töissä, itsellä vielä lomaa. Muutoin joo, paitsi bikineitä en käytä, kokouikkaria kyllä.

Vierailija
2/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katselen aina kun on katseltavaa ja rannalla usein on, niin nytkin ;)..

Olen suunnilleen aina enemmän tai vähemmän kiihottunut, puutteessa olen ollut liian pitkään.

Eikä rietas mieli + herkät paikat (selkeästi esiin työntyvä klitoris joka kiihottaa helposti ihan vaan osuessaan alushousuihin) helpota asiaa yhtään. Eli en tarvitse mitään ulkoista kiihoketta, vaikka toki ulkoiset jutut voimistaa kiihotusta entisestään. Bikinit on varmasti märät jo läpiasti kun katselen edessänä aurinkoa ottavaa perheen isää. Kivasti pullottaa hänellä uikkareissa ja ihan kiva yläkroppakin tyypillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan kyllä katsovani jos joku paidaton komistus ja silmänilo oleilee rannalla! Aiheuttaa myös poikkeusetta kihelmöintiä ja kostumista ;)

Vierailija
4/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ehkä kerran viiteen vuoteen tulee nähtyä hyvännäköinen mies, sillon kyllä ajatus lähtee laukalle ja housuissa tapahtuu. Tämä tosiaan hyvin harvinaista.

Vierailija
5/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä. Ei kiinnosta.

Vierailija
6/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on todella kivaa olla lämpimällä ilmalla rannalla bikineissä. Se kun miehet katselevat, ja myös pitävät näkemästään, tuntuu mukavalta :) Itseasiassa, tämä on yksi minun fantasioistani. Kiihotun lähes aina rannalla. Etenkin, jos itselleni on myös miellyttävää katseltavaa silloin olen taatusti märkänä muustakin kun vedestä ;)... En tiedä kuinka yleistä tämä juttu on, mutta ei varmaankaan kovin harvinaista. Uimapuvut ovat myös kivoja, kun ne ovat tiukkoja. Kannattaa kokeilla. Vink, vink.

Vierailija
7/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aiheuttaa kihelmöintiä jo se kun saan maata rannalla auringossa bikinit päällä ja pieni tuulenvire hyväilee ihoani, en välttämättä tarvitse silmän ruokaa kiihottuakseni. Mutta katselen kyllä hyväkroppaisia miehiä perusteellisesti ja pitkään aurinkolasieni takaa jos sellaisia on tarjolla.

Vierailija
8/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

prassipersepaljaana uimareita ja biksuja käyttäviä naisia on kiva miettii seksiin

Vierailija
9/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä silmällä katselu on kiellettyä moraalitonta. Sut varmaan rynkyllä pistetään hiljaiseksi. Pää alas ja roikota päätä. Ei saa katsella. 

Vierailija
10/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä kun saan katsella ja minua katsellaan. Mieheni ei kauheasti rannalla viihdy mutta minä viihdyn hyvin ja tämä toimii kivana esileikkinä.

Vierailija
11/11 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai katselen!

Eikö jokainen terve hetero/bi tiiraile ihan alitajuisestikin vastakkaista sukupuolta?