Mitä ajatella? Tuttavani seitsemäs (?) avioliitto
Ja ollaan alle nelikymppisiä. Huomaan, että kukaan ei enää edes pysy kärryillä siitä, mikä sen sukunimi on kun se vaihtuu parin vuoden välein. Kun avioliitto vaihtuu parin vuoden välein. Onko tuo enää normaalia?
Kommentit (84)
Itse jättäisin kolmannet häät väliin ja kaikki sen jälkeen
Siis pidetäänkö joka kerralla ihan kunnon hääjuhlat jne?
Mies vai nainen?
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Siis pidetäänkö joka kerralla ihan kunnon hääjuhlat jne?
Mies vai nainen?
Joo. Nainen. Kumppanin sukupuoli vaihtuu.
Ei ole provo. Kyseessä lapsuudenkaveri. Kuvio toistuu niin, että tapaa jonkun, rakastuu huimasti, muuttaa parin kuukauden tuntemisen jälkeen yhteen, sitten pari kuukautta ja häät. Ottaa aina uuden sukunimen. Sitten reilu 1,5 vuotta ja kaikki romahtaa. Sitten pari kuukautta toipuu, sitten taas tapaa jonkun.
En enää jaksa.
Tuttavallasi käy vaan tavallista parempi flaksi ja haluaa sen käydä aina papille kertomassa. Olisi mielenkiintoista nähdä tuon ihmisen kuolinilmoitus aikanaan (Aina Turpea os. Holtiton, ent. Aaa, ent. Bbb, ent. Ccc, ent. Ddd, ent. Xxx, ent. Yyy, ent. Zzz). Toivottavasti ei harrasta vielä kaksiosaisia sukunimiä. Mutta hei, iloitaan toisen onnesta ja toivotetaan pitkää liittoa.
Hän on sitoutuvaa sorttia. Liiankin sitoutuvaa.
Tajuavatko ne uudet kumppanit, millaisen ihmisen kanssa ovat tekemisissä?
🇺🇦🇮🇱
Olen 27 ja minua ainakin 3v nuorempi on menossa jo kolmatta (vaiko neljättä?) Kertaa naimisiin.
Jotku ne ehtii. Suree 2019 peruuntuneita häitä ja suunnittelee jo uusia uuden kanssa. Kerran ollut jo naimisissa.
Jos tunnistat itsesi, rauhoitu jo lastesi tähden. Ei ole tervettä vaihtaa miestä koko aikaa.
Varmaan joku tiukkapipoinen uskovainen. Seksiä ei voi olla ennen avioliittoa.
Mennään naimisiin mutta ei suju seksi eikä juuri muukaan. Erotaan. Uutta kumppania etsimään. Naimisiin ja tätärataa.
Itse ihmettelen näitä puolisoita että miten he suostuvat naimisiin kaikki lyhyellä tuntemisella ihmisen kanssa jolla on useampi avioliitto takana.
Olen aina ollut iloinen puolestaan ja ollut useammissakin häissä. Mutta joten nyt kun alkaa kaikilta mennä sekaisin se, että mikä se sukunimi nyt on ja pitää muistella läpi ainakin viisi eri sukunimeä, niin tulee mieleen, että jos vähän rauhoittuisi. Varsinkin kun hajoaa aina ihan täysin kun se avioliitto hajoaa, ja koko elämä (siis ihan konkreettisesti) romahtaa.
Ap
No en ainakaan häälahjaa antais...
Huh, ja itse ajattelin että olenpa ehtinyt käydä kierrossa kun olen kerran ollu kihloissa ja nyt 25-vuotiaana toisen henkilön kanssa menossa naimisiin.
Että ihminen EI OLE yksiavionen.
Se on vaan ihmisen päättämä asia, samoin kuin kirkkoon kuuluminen jne asia, minkä oletetaan olevan selvää "kun näin nyt vaan on päätetty"....
Vierailija kirjoitti:
Tuttavallasi käy vaan tavallista parempi flaksi ja haluaa sen käydä aina papille kertomassa. Olisi mielenkiintoista nähdä tuon ihmisen kuolinilmoitus aikanaan (Aina Turpea os. Holtiton, ent. Aaa, ent. Bbb, ent. Ccc, ent. Ddd, ent. Xxx, ent. Yyy, ent. Zzz). Toivottavasti ei harrasta vielä kaksiosaisia sukunimiä. Mutta hei, iloitaan toisen onnesta ja toivotetaan pitkää liittoa.
Ajattele vain, miten monta uutta avioliittoa ehtii vielä sopia jos nyt ei ole vielä edes 40! Jos ysikymppiseksi elää, niin avioliittojen saldo lähentelee toistakymmentä.
Ei ole normaalia.