Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina ihmetellyt, kun jotkut kertovat juovansa salaa

Vierailija
30.08.2013 |

Tarkoitan, että alkoholihan haisee ihmisessä, kunnes on palanut pois. Miten muka muut eivät haistaisi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se salajuoja kertoo?

Vierailija
2/14 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkki: Join kuusi kaljaa salaa, sitten pesin hampaat ja puolisoni ei huomannut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 23:23"]

No esimerkki: Join kuusi kaljaa salaa, sitten pesin hampaat ja puolisoni ei huomannut mitään.

[/quote]

Ei huomannut vai ei sanonut?

Vierailija
4/14 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä olen yllättynyt, että se toimii.

Meillä yksi naapurin mies jemmaili kaljojaan roskiskatokseen, sen ties kaikki, paitsi hänen vaimonsa. Vaimo meni nukkumaan ja mies lähti "viemään roskista" ja joi muutaman keppanan. Jos jollain pihalla oli kekkerit niin liittyi mukaan. Sillä oli terävämpiä piilossa omalla takapihallaan ja grillissä, toisinaan piipahti niistä naukuilla tai sitten toi pullot mukanaan.

Seuraavaana päivänä sitten sujuvasti esitti vatsatautista tai usein sillä ei ollut mitään jälkitautia. Muija ei koskaan mitään aavistanut. Tiedän sen siitä, että olin jonkinlainen kaveri vaimokkeen kanssa. Se vaan oli niin rasittava, kun ei halunnut miehensä juovan tippaakaan ja mies piipahti meilläkin silloin tällöin ihan mukava seuramies. En koskaan kertonut.

Muuttivat vasta ihan skutsiin, että jatkuuko touhu sielläkin sitten. Niin ja se rouva on yleensä ulkonäöstä ja hygienista tosi tarkka, eikö huomaa jos vanha viinaa haisee? :O

Vierailija
5/14 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen oli siis ap. Itse en ole tuon esimerkin henkilö. Jos juon, juon ihan avoimesti. Jos mieheni käy oluella, haistan sen hänestä ja jos itse käyn, mieheni haistaa sen minusta. Esim. lapseni syntymäpäivillä eräs sukulainen haisi viinalle. En sanonut mitään. Tietenkään. Mutta sen jälkeen olemme mieheni kanssa huomanneet, että tällä sukulaisella saattaakin olla alkoholiongelma. Mietimme, jos uskaltaisimme puuttua asiaan.

Vierailija
6/14 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholia aina haista, varsinkaan jos ei ihan hengitystä tule haistelemaan. Minä olin vuosia salajuoppo, eikä mieheni epäillyt koskaan mitään. 

Vierailija
7/14 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 23:42"]

Ei alkoholia aina haista, varsinkaan jos ei ihan hengitystä tule haistelemaan. Minä olin vuosia salajuoppo, eikä mieheni epäillyt koskaan mitään. 

[/quote]

Eiköhän huomannut sitä edes käytöksestäsi? Vai joitko silloin, kun hän nukkui?

Vierailija
8/14 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 23:42"]

[/quote]

Eiköhän huomannut sitä edes käytöksestäsi? Vai joitko silloin, kun hän nukkui?

[/quote]

Ei huomannut, koska en juonut koskaan niin paljon että olisin ollut selvästi kännissä. Joskus kun yhdessä juotiin vaikka viiniä ruuan kanssa, saattoi ihmetellä kun tulin niin pienestä hiprakkaan. Ei tiennyt että olin juonut jo ennen ruokaa.

Vierailija
9/14 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, kun olin raskaana, haistoin toiseen huoneeseen asti, kun joku avasi oluen. Ja jos ihminen kulkee ohi, hänen perässään lehahtaa se viinan haju. Itse ainakin haistan. Ehkä ei ihan yhtä olutta haista, ellei mene lähelle, mutta salaryyppääminen kyllä haisee kauas!

-ap

Vierailija
10/14 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos ei yhtään epäile toisen juovan, voisiko sen alkoholin hajun tulkita hajuvedeksi/deodorantiksi tms? Itse ainakin selkeästi erotan sen hajun. Ei ole mitään alkoholiperhetaustaa, tai muita traumoja, mutta viinan haju on viinan haju. Olkoon sitten vanha tai juuri nautittu.

-ap

Vierailija
11/14 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh

Vierailija
12/14 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa

Vierailija
13/14 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä kun mies tuli nukkumaan niin kyllä sen hengityksessä haisi ihan selvästi iltapöivällä kalan kanssa nautittu puoli pulloa valkkaria. Mulle itselle tällä kertaa maistunut.

Vierailija
14/14 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?