Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muoti-ilmiöitä olet keksinyt?

Vierailija
30.08.2013 |

Joku tyyppi jokus kertoi netissä keksineensä antennipipot, nuo lama-ajan avohoitopotilaiden tunnusmerkit.

Olen aloittanut ainakin yhden hokeman (sen käyttö lisääntyi netissä huomattavasti sen jälkeen kun käytin sitä kerran eräällä keskustelupalstalla, google statistics kertoo). En viitsi kertoa mikä se oli. Minut voisi ehkä tunnistaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös yhden nettihokeman taustalla.

Vierailija
2/7 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti keksinyt mutta minun esimerkistäni alkoi meidän pienellä paikkakunnalla yksi juoma tulla suosituksi, ainakin silloin tuntui siltä. Kyse ei ollut mistään muotidrinksusta vaan juomasta, jota siihen aikaan katsottiin vähän nenän vartta pitkin. Kyllä minullekin alkuun naureskeltiin ja tuhahdeltiin mutta aika piankin porukka ympärillä alkoi vaihtaa juomansa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon keksinyt yhden jutun, mutta en voi kertoa mikä se on.

T: yhden jutun keksijä

Vierailija
4/7 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu kuin kolmosella, eli yhden ulkomaalaisperäisen juomasekoituksen olen tehnyt kuuluisaksi piireissäni. :>

Vierailija
5/7 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuorison muodin kokonaan.. Mä käytin samanlaisia rytkyjä jo 80- ja 90- luvulla. Eikä kukaan edes usko.

Vierailija
6/7 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en keksinyt yhtä juttua, mutta en voi kertoa sitä, ettei minua vain tunnistettaisi.

Vierailija
7/7 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei camoon nyt! Vähän tulee sellainen fiilis ettette ole tässä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi