Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autonvaihtoa miettiessä: hinta max 25 000€

Vierailija
30.08.2013 |

ja siis käytettyä etsimässä. Mikä näistä autoista olisi järkevin valinta, kokemuksia huoltojen kalleudesta, vioista ym otetaan vastaan: BMW (318, 520 jne), Mersu (ei A eikä B-mallit), Maxda 6, Audi A4 tai A6. Eli löytyykö av-palstalaisilta käyttökokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uus Octavia, ei tarvii ravata katsastamassa. 

Eikä tarvetta uusia renkaita/huoltaa heti.

Vierailija
2/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford Focus/C-Max. Paremmilla ajo-ominaisuuksilla olevaa autoa et löydä. Myös Hondat ovat hyviä ja ennen kaikkea vähävikaisia.

Noihin bemareihin, mersuihin ja audeihin ei kannata sekaantua ellet nyt halua nostattaa miehen piliä ja omaa egoa, muuhun niistä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaa on 25000, niin miksi ostaa käytetty?

Vierailija
4/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 09:42"]

Ford Focus/C-Max. Paremmilla ajo-ominaisuuksilla olevaa autoa et löydä. Myös Hondat ovat hyviä ja ennen kaikkea vähävikaisia.

Noihin bemareihin, mersuihin ja audeihin ei kannata sekaantua ellet nyt halua nostattaa miehen piliä ja omaa egoa, muuhun niistä ei ole.

[/quote]

Mulla on tällä hetkellä Audi, ei ole nyt miehestä ja sen pilistä kyse.

t.ap

Vierailija
5/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollut pari mersua ja kaverilla bemari, molemmat ollaan naama kalpeana huollon tai korjausten tulossa eteen, kallista! nyt alla golf ja hinta vähän halvempi mutta silti iso huolto n 400€. toisen kaverin tuore toyota näyttää aika hyvältä ja edulliselta mutta en tykkäisi ajaa kun tuntuu vähän "muoviselta". mersu on paras ajaa, ehdottomasti. jos tulisi nykyään paljon kilometrejä = yli 40th niin vaihtaisin dielselmersun.

Vierailija
6/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uudehko Mersu ja toisena autona Honda CR-V. Ehdottomasti näistä Honda ja on perheen lempiauto.

Vierailija
7/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan farkku Passatilla, diesel ja BlueMotion. Tankilla pääsee helposti 1800 kilsaa ja keskikulutus alle neljän litran satasella. Edullista ajoa, ja huollot 30 tuhannen välein.

Vierailija
8/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:18"]

Mä ajan farkku Passatilla, diesel ja BlueMotion. Tankilla pääsee helposti 1800 kilsaa ja keskikulutus alle neljän litran satasella. Edullista ajoa, ja huollot 30 tuhannen välein.

[/quote]

Diesel auton kannattavuus riippuu niin ajomääristä! valtio kantaa isoa käyttövoimaveroa diesel menopeleistä

Vierailija
9/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 09:25"]

ja siis käytettyä etsimässä. Mikä näistä autoista olisi järkevin valinta, kokemuksia huoltojen kalleudesta, vioista ym otetaan vastaan: BMW (318, 520 jne), Mersu (ei A eikä B-mallit), Maxda 6, Audi A4 tai A6. Eli löytyykö av-palstalaisilta käyttökokemuksia?

[/quote]

Tuolla rahalla uusimman ja luotettavimman auton saa Mazdasta.... jos muuten matukka miellyttää

25000 eurolla ei saa kuin vanhoja paskoja saksalaisista " laatumerkeistä" , korjaamot tulee tutuksi, Audilla varsinkin ja rahaa palaa

Vierailija
10/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Eli näyttävä auto pienemmällä rahalla.

Meidän vanha e-mersu oli just alustasuojauksessa. Korjaaja sanoi että erityisesti  ns. väyrys-mersu on ihan romua.

Vanhaan mersuun saa tosiaan menemään kaikki viikkorahat.

Korjaaja sanoi myös että ihan parhaasta päästä autoja on hyundai.

Koska siinä EI ole yhtään huonoja eurooppalaisia osia. JOiota on nykyään myös kaikki japanilaiset merkit  täynnä. No, mutta se ei ole mersu vaan huntikka. Mutta jos arvostaa laatua.

Olen itse ajanut hyundailla 10 vuotta. On hyvä auto.

Vierailija
11/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin tolla hinnalla uudehkon vähän ajetun Mondeon. Kyseistä mallia on mm. poliisin virkakäytössä, joten käyttökulut ja kestävyys pitäis olla aika kohdillaan. Ja ajo-ominaisuudethan Saksan Fordissa on erinomaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi