Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttökokemuksia Emmaljungan Citykopasta?

16.07.2006 |

Olisi mukava kuulla kokemuksia kyseisestä citykopasta. Onko kopan sisämitat liian pienet vai kuinka kauan teidän vauvanne ovat mahtuneet kopassa köllöttelemään? Voisitko suositella koppaa talvivauvalle hyvänä ostoksena vai onko ns. tavallinen kantokoppa parempi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoslistalla on minullakin City-koppa, ja kokemuksia olisi kiva kuulla!

Itse olen saanut käsityksen joistain aikaisemmista kommenteista, että aika pienen aikaa ehtii käyttää (ehkä n.4 kk jos on iso vauva toppavaatteissa). Mutta itse ajattelin niin, että mielelläni pidän ihan pienen vauvan hyvässä suojassa City-kopassa, ja sitten voikin jo siirtää makuuasentoon saatavaan rattaaseen makuupussissa.

Vierailija
2/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta citykoppa on turhan pieni enkä ostaisi sellaista itse. Vauva mahtuu muutenkin niin lyhyen aikaa nukkua kovassa kopassa, isommassakaan, niin käyttöaika jäisi Citykopalle tosi lyhyeksi. Arvioisin että käyttöaika tosiaan olisi jotain 4kk luokkaa... Etenkin jos tulee talvivauva niin on mukavampi nukuttaa talvellakin kunnon kopassa mihin mahtuu vällyjä ja vasta niin myöhään kuin mahdollista siirtää pelkkiin rattaisiin nukkumaan. Koppa/kantokassi on kuitenkin aina paljon lämpimämpi ja parempi tuulensuoja, kuin rattaat+makuupussi-yhdistelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin city kopan ja totesin sen liian pieneksi. Sain palautettua kopan onneksi takaisin liikkeeseen.

Vierailija
4/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neiti kohta 5 kk ja mahtuu vielä city-koppaan. (Ilman makuupussia tietenkin). Tilaa jää n 13-14 cm, oikein mittasin... heh heh. Neiti on nyt about 63 cm. Leveyssuunnassa on aika mukavasti tilaa. Tyttö syntyi maaliskuun alussa ja silloin pakkasilla mahtui paljon vällyjä, kun vauva oli pieni. Jos nyt olisi talvi, niin talvivarusteet mahtuisi vielä mukaan, mutta ei mahdottoman kauaa, arvioisin 1-2 kk.

Eli kevättä ja kesää vasten syntyvälle vauvalle suosittelen, mutta jos vauva syntyisi nyt ja olisi isokokoinen, niin ens talven lopulla koppa ei varmasti enää menisi.

Itse koppaan olen ollut todella tyytyväinen, enkä ole katunut ostoa. Kopan saa erivärisenä kuin itse ratasosan kuosin.

Toivottavasti näistä kirjoitteluista on apua päätöksen teossa. :-)

Nasu-äiti