Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naistenklinikalla nyt remontti, oletko vastikään synnyttänyt pk-seudulla?

Vierailija
29.08.2013 |

Kiinnostaisi saada ajankohtaista tietoa siitä, onko se naistenklinikan remontti alkanut ja jos on, kuinka se vaikuttaa muihin Hus:in synnytyssairaaloihin? Onko ollut ruuhkaa? Haaveilemme vauvasta, mutta on jo valmiiksi huonoja kokemuksia kättäristä synnyttäjänä, etten haluaisi mennä sinne jos remontin takia se on vielä aivan tupaten täynnä. En usko että siellä voi saada hyvää hoitoa kun ei normaalitilanteessakaan ole saanut...

Eli uskaltaako sitä haaveillakaan vauvasta ennenkuin tämä koko hässäkkä on ohi...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontti alkoi kesäkuussa.

Vierailija
2/4 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kaks kertaa synnyttänyt kättärillä ja on ollut vain hyviä kokemuksia. Itse en taas muitten kokemuksien perusteella ikinä menis naistenklinikalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa naikkarille neljättä kertaa synnyttämään ihan lähiviikkoina, sinne ei pääse kuin hyvällä syyllä. HUS-alueen synnyttäjät voivat valita myös Jorvin ja varmasti muutkin sairaalat synnäreikseen, naikkarille pääsee vaan jos siitä on etukäteen sovittu synnytyksen suunnittelun yhteydessä.

Kättärille on tehty lisää tilaa, samoin Jorviin. Kokeile Jorvia, tutuilla pelkästään positiivisia kokemuksia sieltä.

Vierailija
4/4 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea uskoa että ne 3000 synnytystä mitä naistenklikalta siirretään muualle (lähde Husin sivut) voitaisi oikeasti hoitaa niin hyvin muaalla mitä annetaan ymmärtää. Jos ennenkin oli ruuhkia niin nyt niitä sitten vasta onkin. Olen itse pienien sairaaloiden "puolella" mutten oikein näe, että mistä se kapasiteetti on voitu ottaa jos ei sitä ennenkään ole ollut?

T. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi