Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaatekaupan myyjänä ajattelet, kun autat vaatevalinnoissa transvestiittia?

Vierailija
19.08.2020 |

Kun hokaat, että mies ei osta pikkareita tai muuta lahjaksi vaimolle vaan hakee kokoa, joka sopii hänelle itselleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vituttaa että näille pitää nykyään olla ystävällinen"

Mitäs sitten ennen vanhaan sanoit?

Vierailija
2/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää hullut transvestiitit rauhaan. Jos ette pysty niin sanokaa mistä kenkä puristaa niin että tietävät kantaa rahansa toiseen liikkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska en auttaisi. Minua ällöttää ajatus miehistä naisten alusvaatteissa, koen sen halveeraavaksi naisia ja naiseutta kohtaan.

Vierailija
4/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko se sellainen upea ilmestys vai joku Emily Howard.

Vierailija
5/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, koska en auttaisi. Minua ällöttää ajatus miehistä naisten alusvaatteissa, koen sen halveeraavaksi naisia ja naiseutta kohtaan.

Mutta sä et oikeasti taida olla mikään myyjä, koska työpaikka ei pysyisi tuolla asenteella :)

Vierailija
6/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikuttaa elämääsi jos mies pukeutuu naisten vaatteisiin? Oletko samaa mieltä myös naisista jotka pukeutuvat miesten vaatteisiin?

Vierailija
7/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin olla stylisti transuille! Oon jopa miettinyt että ottaisin yhteyttä ihanaan Marja-Sisko Aaltoon ja tarjoutuisin shoppailuseuraksi (tosin hän ei ole transu mutta enivei).

Mulla on hyvä maku ja tyylitaju ja osaisin auttaa näitä puhkeamaan kukkaan! Olisikohan asiakkaita noissa piireissä?

Vierailija
8/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että nyt on osaamisellani käyttöä ja että jos onnistun tehtävässäni hyvin, voin oikeasti auttaa asiakasta ja tehdä hänen päivästään paremman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme