Mitä vaatekaupan myyjänä ajattelet, kun autat vaatevalinnoissa transvestiittia?
Kun hokaat, että mies ei osta pikkareita tai muuta lahjaksi vaimolle vaan hakee kokoa, joka sopii hänelle itselleen.
Kommentit (8)
Jättäkää hullut transvestiitit rauhaan. Jos ette pysty niin sanokaa mistä kenkä puristaa niin että tietävät kantaa rahansa toiseen liikkeeseen.
En mitään, koska en auttaisi. Minua ällöttää ajatus miehistä naisten alusvaatteissa, koen sen halveeraavaksi naisia ja naiseutta kohtaan.
Riippuu siitä onko se sellainen upea ilmestys vai joku Emily Howard.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, koska en auttaisi. Minua ällöttää ajatus miehistä naisten alusvaatteissa, koen sen halveeraavaksi naisia ja naiseutta kohtaan.
Mutta sä et oikeasti taida olla mikään myyjä, koska työpaikka ei pysyisi tuolla asenteella :)
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikuttaa elämääsi jos mies pukeutuu naisten vaatteisiin? Oletko samaa mieltä myös naisista jotka pukeutuvat miesten vaatteisiin?
Mä haluaisin olla stylisti transuille! Oon jopa miettinyt että ottaisin yhteyttä ihanaan Marja-Sisko Aaltoon ja tarjoutuisin shoppailuseuraksi (tosin hän ei ole transu mutta enivei).
Mulla on hyvä maku ja tyylitaju ja osaisin auttaa näitä puhkeamaan kukkaan! Olisikohan asiakkaita noissa piireissä?
Ajattelisin, että nyt on osaamisellani käyttöä ja että jos onnistun tehtävässäni hyvin, voin oikeasti auttaa asiakasta ja tehdä hänen päivästään paremman.
Mitäs sitten ennen vanhaan sanoit?