PIKA! VOIKO PUDOTTAA 10 KG/3 kk?
tulin vessaan kysymään salaa onnistuuko. kertokaa äkkiä voiko tavallinen pulliainen laihtua tuon verran? menenkö vetoon mukaan? porukka odottaa sohvalla vastaustani!!!
Kommentit (39)
Riippuu paljonko sulla on ylimääräistä, mutta jos edes se 10kg on, niin voit laihtua.
tottakai onnistuu. ite laihdutin reilus kuukaudessa 10kg , dukan dieetillä !
Ellei bmi:si ole normaalin alarajalla, voit pudottaa 10 kg vaikka parissa viikossa, mutta se ei ole pysyvää ja tulee heti, yleensä korkojen myötä takaisin.
enkä ollut edes ylipainoinen kun laihdutin 10kg dukan dieetillä.
itse laihdutin kolmessa kuukaudessa 85kg -> 68 kg
pituus 174
homma jatkunut, nyt paino 62 kg aikaa mennyt 6kk.
helposti. jos puhutaan vaan painosta, niin ei mitään ongelmaa. kamppailulajeissa tiputetaan useampia kiloja aina ennen punnitusta. ehkei ihan noin paljoa, mutta sulla onkin enemmän aikaa. jos puhutaan läskistä, niin 1 kg/viikko tahti on tehtävissä suht helposti. ja 3 kk on 12 viikkoa, joten tossa on vielä varaakin.
kiitti avusta! mä menen mukaan. olen 170 cm 65 kg, läski in mahassa, reisissä, perseessä. Ap
voit laihtua jopa 20 kg/ 3 kk. Nutrilett esim!
Mä laihduin 10 viikossa 42 kiloa, pelkästään Nutrilettejä syömällä.
hmm... aika tiukille toi menee, kun pudotettavaa on noin vähän. olet huonossa kunnossa tuollaisen kuurin jälkeen - mutta jos jaksat nälkäkuuria ja palkinto on vaivan arvoinen, anna mennä vaan.
ite oon muuten 168/52, omasta ja muidenkin mielestä ihan liian laiha. mut kun ei kilot juurru niin ei.
Ihan hyvin pystyy jos on ylipainoinen. Jos taas laihdutat normipainon sisällä esim. painoindeksistä 23->21 niin on huomattavasti vaikeampi rääkki.
Kiitos! max 10 kg haluan pudottaa, painoin 8v sitten 55 kg, ei ollut lyllyviä reisiä, ei mahaa, ei alleja, olin nätti. tulin jo vessasta ka sanoin olevani mukana vedossa. keitän juuri kahvia vieraille. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 20:30"]
kiitti avusta! mä menen mukaan. olen 170 cm 65 kg, läski in mahassa, reisissä, perseessä. Ap
[/quote]
Jaa, ja minä olen nyt 171 cm ja 68-69 kiloa. Paino tippunut hiljalleen ja olen ajatellut, että sen tippumisen voisi (yrittää) pysäyttää viimeistään 62-kiloisena. Nytkin olen jo hoikka, eikä läskiä ole kuin tisseissä. No, lihaksia kyllä on, vaa'an mukaan 34 prosenttia...
minulla ei ole lihaksia kuin silmämunissa! Ap
Toivottavasti tää ei ollut ap.
Ei todellakaan tuolla lähtöpainolla saa 10kg pudotettua noin nopeasti, eikä terveellistäkään. 170cm normaalipaino on jotain 70kg luokkaa. Jos on valmiiksi jo normaalipainon alarajalla, niin siitä 10kg olisi aika hankala.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 20:30"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 20:24"]
itse laihdutin kolmessa kuukaudessa 85kg -> 68 kg
pituus 174
homma jatkunut, nyt paino 62 kg aikaa mennyt 6kk.
[/quote]
millä tavalla laihdutit? Olen lähes samanpainoinen tällä hetkellä ja tavoitepaino on juurikin hieman alle 70!
ei 170 cm naisen ihannepaino voi olla 70 kg!!!!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 21:03"]ei 170 cm naisen ihannepaino voi olla 70 kg!!!![/quote]
Niin, mutta 65 kg olisi hyvä, jos on aikuinen ja haluaa näyttää hyvältä, eikä sairaalta mallilta esim?
Riippuu lähtöpainosta