Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleekohan pojastamme auttamattoman lyhyt?

Vierailija
29.08.2013 |

Tiedän että pinnallista, mutta en voi olla miettimättä. Mieskin tuntee itsensä lyhyeksi ja kokee siitä alemmuuskompleksiä. Minä olen siis 167cm pitkä ja lyhyempi kuin vanhempani jotka ovat keskivertoa pidempiä. Suvussani on pitkiä, veljeni ovat 185cm ja 190cm mutta toisaalta mummoni on 150cm ja isovanhemmat muutenkin lyhyitä. Mieheni on siis 173cm ja lyhyempi kuin oma siskonsa... Onko toivoa että pojasta tulisi edes päälle 175cm? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pituus kuulema periytyy kauempaakin kuin vanhemmilta.

Vierailija
2/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai jo neuvolassa tehty joku pituusarvio? Ainakin meidän kaikille lapsille arvioidut aikuispituudet kerrottiin varmaan jo ekalla neuvolakäynnillä. Varmaan netistä löytyy myös laskureita. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo

Vierailija
4/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä molemmilla on todella huono itsetunto, toivottavasti poikanne ei peri sitä. Silloin ei auta vaikka kuin olisi kaksimetrinen.

Vierailija
5/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on vieläkin huonompi tilanne, minä 155cm ja mies 172. Pisin henkilö lähisuvussa on 176cm, mieheni veli siis. Mutta ihan hyvin ollaan kaikki pärjätty elämässä siitä huolimatta. Ymmärrän kyllä huolesi, tulee itsekin joskus mietittyä että toivottavasti ei tule esim. koulukiusatuksi...

Vierailija
6/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojastasi tulee auttamattomasti lyhyt. OMG. 

Ehkei teidän olisi kannattanut hankkia lapsia ollenkaa....

Vierailija
7/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä vielä tiedä koska teillä kuitenkin on suvussa pitkiä miehiä.

Miehen isä ja äiti eivät ole pitkiä ja mieheni oli vielä teininä lyhyt ja laiha ruipelo mutta sitten intissä kasvoi 185cm.

Vierailija
8/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristallipalloksi on paha muuttua.

Itselleni oli iskostunut miehen pitää olla pitkä. Lapsen arvioitu pituus on lähemmäs 2 m. Rakastumisella on väliä.

Hyvä ystäväni on 160 cm pitkä ja hänellä ei ole ollut juuri ikinä naisystävää. Mutta onhan maailmassa poikkeuksia, esim Tom Cruise.

Karismaa ja muita ominaisuuksia pitää olla enemmän.

Vierailija
9/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt voi ottaa lyhyen tyttiksen, kyllähän heitäkin riittää ja mielestäni pieni on kaunista, kunhan on siroa eli ei ylipainoa.

Vierailija
10/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että lapsestani tulee keskimittainen hetero, ja kaikin puolin hajuton ja mauton yksilö, joka ei ikinä lähde omaa kylää kauemmas, eikä koskaan uskalla tehdä mitään erikoista siinä pelossa, että joku muu ei ehkä tykkää...

Vierailija
11/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on , äiti 164 ja isä 180 , itse olen kaksimetrinen. Ei kaikki mee kuin Strömsössä.

Vierailija
12/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 19:47"]

No meillä on vieläkin huonompi tilanne, minä 155cm ja mies 172. Pisin henkilö lähisuvussa on 176cm, mieheni veli siis. Mutta ihan hyvin ollaan kaikki pärjätty elämässä siitä huolimatta. Ymmärrän kyllä huolesi, tulee itsekin joskus mietittyä että toivottavasti ei tule esim. koulukiusatuksi...

[/quote]

Meidän perheessä lähes sentilleen samat mitat. En ole erityisesti osannut pojan tulevaa pituutta huolehtia. N. 170 cm mies ei ole täältä 15 cm alempaa katsoen mitenkään auttamattoman lyhyt. Eikä sillä toisaalta ole väliä vaikka olisi, sillä ei hän ole sen vuoksi koskaan mitään apua tarvinnutkaan;) Ei ole koko pitkän suhteemme aikana edes tullut koskaan puheeksi, miten mies on kokenut pituutensa. Ilmeisemmin normaalisti, kun ei ole koskaan asiasta edes maininnut.

Vierailija
13/13 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitsisi tulla?

Pituudesta ei ole kuin haittaa, ellet nyt satu omaamaan maagisia lahjoja koripallossa, jolloin voit lyödä rahoiksi.

- hävittäjissä on pituusrajat eli liian pitkästä ei voi tulla taistelulentäjää (ikuisesti katkera, myönnetään)

- parhaat naiset on luokassa 150-165 cm jolloin heistä moni pitää honkkelia liian pitkänä itselleen

- lyhyemmillä on kovempi 'pätemisentarve', jolloin he tyypillisesti pääsevät pidemmälle elämässä

- Pitkänä on epämukavaa ajaa urheiluautolla

- Lyhyemmät miehet näyttävät paljon lihaksikkaammilta kuin pitkät. Pitkä ei ikinä näytä yhtä leveältä kuin lyhyt kollegansa.

Voisin jatkaa listaa loputtomiin.

Älä vain ole pahoillasi jos pojastasi tulee hyvän mittainen. Maailma on hänelle avoin.

T. Liian pitkä mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi