Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville, että miehellä tinder ja joku muu deittisivusto käytössä ollut/on suhteemme aikana!!

Vierailija
19.08.2020 |

Nyt kyrsii.
Pelkästä intuitiosta olen lähtenyt liikkeelle.
Hyvin usein äkkiä poistaa kännykän välilehdet jos tulen lähelle, siirtyy toiselle sivustolle tai sitten laittaa puhelimen kiinni.

Muuta en ole huomannut.
Ahdistaa. Oli pakko selvittää asia ja menin tabletille ja sain selville, että uusinut viimeksi toukokuussa jonkun tindermaksunsa joka kuukauden voimassa.
Toisesta deittisivustolta tullut joitain naisia kyselemään tosin englanniksi ovatko tavanneet aikasemmin ja että törmäsivät deittisivustolla mieheeni.
Viestissä sivuston osoitetta en saanut selville.

Mitähän nyt.......
Miten edes voin kertoa, että olen nuuskinut.
Lisäksi haluaisin saada vielä varmistuksen, että mitä on ollut meneillään mutta viestejä poistettu paljon.
Miten voin edes olla normaali kun tulee kotiin.

Miten toimisitte?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin yksityisetsivän 120 euroa / tunti nuuskimaan asioita

Vierailija
2/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on törkeää, etsii siis koko ajan parempaa! Harmi ettet tiedä nettideitin sivuja, olisit voinut löytää miehesi sieltä ja ottaa kuvakaappauksen ja sitten todisteiden kera mennä miehesi jutuille. Tai voithan ottaa tuosta Tinderin maksusta kuvakaappauksen ja kysyä että mitä vid tämä tarkoitttaa?

Todisteet on hyvä olla, muuten mies tietty kieltää kaiken.

Tai sitten ihan suoraan vaan jätät mitään sanomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen nyt vain miten saan vielä varmuuden onko jotain todella tapahtunut.

Aina sanonut ettei petä. Jotenkin alkoi vain intuitio hälyttämään joitakin viikkoja sitten.

Se kun ei loppunut, voimistui tunne vain niin sain vain hieman selville.

Heivaan äijän mutta ensin pitää miettiä hetken miten ja milloin.

Ap

Vierailija
4/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Typerä mies, ettei ole tablettiaan paremmin suojannut nuuskijoilta.

Vierailija
5/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko palkata joku nuuskimaan vähän

Vierailija
6/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen nyt vain miten saan vielä varmuuden onko jotain todella tapahtunut.

Aina sanonut ettei petä. Jotenkin alkoi vain intuitio hälyttämään joitakin viikkoja sitten.

Ap

Kovistele sitä näistä jutuista! Kyllähän se nyt sua melkein sata varma pettää... tai ainakin etsii tsanssia pettää ja ehkä uutta naistakin.

Saman tien vaan pihalle.

Vierailija
7/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa uusi ja oivaltava satu taas kerran, hohhoijaa 

Vierailija
8/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa niin paljon.

En olisi halunnut uskoa mutta vaikuttaa siltä, että tilanne on sellainen kun pelkäsinkin.

Silti mies katsoo meitä yhdessä pitkälle tulevaisuuteen, haluaa viedä vihille, yhteinen talo....

Muutama päivä sitten tästä keskusteli viimeksi. Että joo, onneksi paljastui nyt kuitenkin eikä myöhemmin.

Ap

Vierailija
9/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Vierailija
10/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturi. Mulla oli samanlainen, ei siitä mitään tule jos et katso läpi sormien miehen loputonta tarvetta muiden huomiolle. Voi se silti sua rakastaa, mutta eihän tollasta kukaan jaksa.

Vierailija
11/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä viestejä oli? Sähköpostissa? Itse saan vähän väliä jotain spämmiviestejä minusta kiinnostuneilta naisilta (englanniksi) vaikka ihan heteronainen olen. Ja hekin ovat nähneet profiilini jossain sivulla, josta en ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija
12/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä viestejä oli? Sähköpostissa? Itse saan vähän väliä jotain spämmiviestejä minusta kiinnostuneilta naisilta (englanniksi) vaikka ihan heteronainen olen. Ja hekin ovat nähneet profiilini jossain sivulla, josta en ole koskaan kuullutkaan.

Tätä mietin ensin mutta miten selittää tinder?

Toukokuun lopulla uusittu joku maksu, 27€ kultatil joka kestää kuukauden.

En tiedä mutta niin siellä luki.

Muuta ei ollut..

Ap

Vierailija
13/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet valitettavasti sille ukkelille "nainen johon tyytyy(saa seksiä, suraa jne), kunnes löytää sen unelmien fitnessmegamallibeibin"

Miksi et suhtautuisi mieheen samalla tavalla? Eli pidä mies hyödykkeenä kunnes löydät sen jykeväkeukaisen astronautti-kaksarimallin

Tässäpä vnkki kaikille naisille: miehiä ei kannata v ottaa vakavasti, niihin ei kannata ihastus tai rakastua, vaan käyttää vain hyödykkeenä, kuten miehet tekevät meille naisille

Vierailija
14/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä en ainakaan tuohon enää mitään lisätodisteita kaipaisi. Ihan sama, onko ukko saanut uitettua kuppakeppiään vieraassa kolossa vai ei. Satavarma on, että hän ainakin sitä tavoittelee. Ei olisi minun arvoiseni mies.

Vierailija
15/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se tinderikin oli tullut englannin kielisenä sähköpostiin. Siinä luki, että uusimme tilauksenne jne.

Kertokaa joku viisaampi miten tuo toimii.

Ap

Vierailija
16/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa uusi ja oivaltava satu taas kerran, hohhoijaa 

Siellä joku satumaailmassa elävä kuvittelee kaikkien miesten olevan puhtoisia pulmusia.

Vierailija
17/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että te ette hankkineet lapsia olleet naimisissa.

Vierailija
18/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin nyt vielä kerran tuon tinder viestin.

Eli siis suomensin, tilaus on uusittu tosiaan.

Siinä on jatkuva tilaus näköjään.

Tai ainakin vielä toukokuussa oli jatkanut.

Olisko löytänyt jonkun sieltä ja sitten lopettanut tilauksen tuon toukokuun jälkeen kun ei uutta viestiä sähköpostiin ole tullut sen jälkeen. Tai sitten on poistanut viestit ja unohtanut kuitenkin tuon yhden roikkumaan.

Ap

Vierailija
19/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut palkata jonkun nuuskimaan?

Vierailija
20/33 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni jäi kiinni deittisivustoista kun katsoimme asuntoa hänen tabletiltaan. Kielsi ensin mutta näin hänen valehtelevan, niin ei voinut kuin myöntää. Maailmani romahti. Mies selitteli syitä ja ei ollut kuulemma pettänyt. Sen uskon, mutta luottamus ei palannut koskaan. Kuvittelin varmaan sen unohtuvan, mutta ei niin käy ja epäluottamus on kalvava tunne. Suosittelen eroamaan oman kokemukseni pohjalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän