Näen unissani jatkuvasti miehen pettävän minua. Miksi?
Häiritsevää.
Ei mitään pettämisen merkkejä miehen käytöksessä.
Kännykkää naputtelee kuten normaalisti, töihin menee ja töistä tulee niin kuin ennen, seksiä on, läheisyyttä, rakkaudentunnustuksia, yhteiset harrastukset ja viikonloput olemme yhdessä.
Joskus mietin kenen kanssa naputtelee mutta se on turhaa jahkailua ja lopetan ajatusteni pyörittelyn heti.
Eroa minä joskus mietin ja keskustelemme asiasta, siihen on oma syynsä. Mies ei sitä todellakaan tahdo ja on mukana muutoksissa joita tarvitsemme, jotta suhde pelastuisi.
Näen kuitenkin painajaisia hänestä ja pettämseen liittyviä unia. Välillä joku nainen tulee asian minulle kertomaan unessa, että pettänyt pitkään. Toisessa unessa mies tulee itse kertomaan, että latasi tinderin ja vaihtaa minut nyt uuteen. :D muitakin unia ollut aiheesta.
Hmm?
Kommentit (24)
Unet kertovat unen näkijästä. Minäkin näin yhtenä yönä unta, että mieheni petti minua. Päivällä kun mietin unta, tajusin, että uni kertoo itsestäni. Minussa itsessäni on pettävä puoli, jonka unessani sijoitin mieheeni. Miehelläni ei todellisuudessa ollut mitään tekemistä uneni kanssa. Ainostaan itselläni oli. Tuntuu raadolliselta, että itsessä on näin vastenmielinen pettäjäpuoli, niin vaan on ja unia tulkitsemalla voi lisätä omaa itsetuntemusta.
Mullakin samaa painajaisongelmaa ollut muutamia kertoja, mutta keksin sille syyn! Jos olen väsymyksen vuoksi kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa olen samana yönä olen nähnyt painajaisia. Ja tämä on ihan tosi, eikä olla mitään seksihulluja, pari kertaa viikossa normaalia, mieheni ei myöskään mitenkään painosta seksiin yms. Olen vaan näköjään alitajuntaisesti itse ollut pettynyt itseeni tämän asian suhteen, joka sitten oireilee näin nukkuessa...
Ja nimenomaan enneunien takia uskon, että unissa on jotain maagista. Meitä valmistellaan tulevaan, yleensä ne on pieniä asioita ainakin itsellä.