Artgh, älkää kutsuko niitä tenavianne pikkuneideiksi!
Tuo inhonväreet selkäpiihin. Pikkuneiti. Meidän neiti. Pikkumies. Raivostuttavaa! Miksi sitä muksua pitää neiditellä? Tai kutsua PIKKUjoksikin?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 10:01"]
Mutta vaivauduit kuitenkin sen avaamaan, lukemaan ja kommentoimaan. Jos ei olisi ollut MITÄÄN merkitystä, olisit sivuuttanut koko otsikon.
Nyt aina, kun kutsut tenavaasi pikkuneidiksi, tämä keskustelu vainoaa sinua... :D
[/quote]
onko ihan mahdoton ajatus, että joillekin av ei ole koko elämä ja täältä luetut kommentit ei pyöri päässä enää niiden lukemisen jälkeen? :D Mulle on ainakin täällä ihan sama minkälaista paskaa jauhan täällä teidän kanssa - kunhan vain vähän tuuletan aivojani ennen kuin palaan taas oikeisiin hommiin :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 10:04"]
mä kutsun tyttöjäni keijuksi. ;)
[/quote]
Todella fiksua, jos ajattelee että lapsi lihoo tai saa muotoja jossain vaiheessa, ja on aina keijuteltu eli viitattu hoikkaan siroon varteen, niin mites käy itsetunnon?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 10:13"]
[/quote]
Todella fiksua, jos ajattelee että lapsi lihoo tai saa muotoja jossain vaiheessa, ja on aina keijuteltu eli viitattu hoikkaan siroon varteen, niin mites käy itsetunnon?
[/quote]mietitääs... vanhin tytär on 20, seuraava 19, häntä seuraava 18 ja nuorin 10. ei ole näkynyt kauheasti itsetunto-ongelmia saati lihomista vielä. :)
Mun oma lapseni (3,5v) puhuu aina "Pikkuna tyttönä..." Siis alkaa selittää jotakin, mitä on pienenä mukamas tehnyt. Itse saatan kyllä kutsua neitokaiseksi tai typykäksi tai pikkutyttöseksi. Mulle ihan sama haittaako se sua ap. Tai muita.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 10:13"]
[/quote]
[/quote]
Heh! Entäs nuo joita on kutsuttu prinsessoiksi ym. masentuvatkohan maanrakoon jos ei isona tulekaan prinsessaksi :D:D On sulla logiikka!
Tota noin, hankit nyt oikea elämä. Ei sinullakaan kovin isoja murheita ole, jos tuollaisesta pitää tehdä aloitus.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 10:28"]
Tota noin, hankit nyt oikea elämä. Ei sinullakaan kovin isoja murheita ole, jos tuollaisesta pitää tehdä aloitus.
[/quote]Toisaalta kun ajattelee asiaa siltä kannalta, että tälläkään ihmisellä ei ole elämässä oikeita murheita, niin täähän on todella positiivinen aloitus.
Mä sain just palautetta kun kutsun lapsia kakruksi tai kersuliksi. Naapurin mummun mielestä nimittelen lapsia kun huusin pihalle "kakrut syömääään!"