Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aika tavallinen, miksei samanhenkisiä kavereita löydy?

Vierailija
19.08.2020 |

Olen miesvaltaisella alalla, mutta se on vain työ. En ole mikään "viihdyn paremmin miesten kanssa" -tyyppi. Tykkään ulkoilla, lenkkeillä, käydä luonnossa. Juhliminen ei ole juttuni, eikä shoppailu, mutta ei mikään autojen kanssa rassailu. Eläimet, erityisesti linnut ja kissat - kornia, että nämä ovat toistensa vihollisia - ovat mieluisia. Kokeilin eläinsuojelutyötä, mutta siellähän oli tosi epäsopuisaa ja ilkeää porukkaa, suorastaan narsismia mielestäni, kun ihmiset kilpailivat siitä, kuka saa eniten julkista huomiota ja kuka tienaa eniten. En ole älykäs, mutta en tyhmäkään. Joskus menisi jokin baletti tai klassisen musiikin konsertti, mutta ei jatkuvasti. Taidenäyttelyissä olen käynyt muutaman kerran, ne on ok, ei intohimo. Museoista tykkään kovasti, erityisesti kotiseutumuseoista ja vanhoista talonpoikaisajoista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet? Ikä?

Vierailija
2/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut kirjoitti:

Mistä olet? Ikä?

Lännessä, liian vanha tälle palstalle. Tuon eläinsuojelun takia en halua antaa tarkempia tietoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaporukoista olen minä kuullut että siellä olisi hyvä henki, siis nämä jotka näyttelyitä kiertävät ja kasvattavat kissoja.

Olisiko kaverittomuuteen joku muu syy kun vaikutat kuitenkin varsin joustavalta tekemisten suhteen.Ulkoilu ja idyllisissä paikoissa käyminen on monen mieleen. Esim.et ole vain sattunut tapaamaan toisia ystäviä kaipaavia.

Sama ongelma minulla. Itse haluaisin löytää kirjallisuudesta kiinnostuneen kaverin mutta lukupiirissä oli vain mummoja. Aika korkea kynnys netissä lähteä etsimään kaveria ja mennä ihan vierasta tapaamaan.

Vierailija
4/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kivalta ja mielenkiintoiselta, ap. Kohtaanto-ongelma, varmastikin. Noilla tiedoilla olisin kiinnostunut kaveeraamaan, kuten varmasti moni muukin.

Vierailija
5/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissaporukoista olen minä kuullut että siellä olisi hyvä henki, siis nämä jotka näyttelyitä kiertävät ja kasvattavat kissoja.

Olisiko kaverittomuuteen joku muu syy kun vaikutat kuitenkin varsin joustavalta tekemisten suhteen.Ulkoilu ja idyllisissä paikoissa käyminen on monen mieleen. Esim.et ole vain sattunut tapaamaan toisia ystäviä kaipaavia.

Sama ongelma minulla. Itse haluaisin löytää kirjallisuudesta kiinnostuneen kaverin mutta lukupiirissä oli vain mummoja. Aika korkea kynnys netissä lähteä etsimään kaveria ja mennä ihan vierasta tapaamaan.

Sepä se, minulla on samanhenkisiä tuttavia, kaikki ovat 70+ ikäisiä ja tapaavat toisiaan ja käyvät eläkeläisten riennoissa päivällä, iltaisin ja viikonloppuisin he haluavat levätä. Kansalaisopiston kurssilla oli kahta tyyppiä: eläkeläiset ja lukiolaiset. Minulla on kyllä pari hyvääkin kaveria, mutta välimatka molempiin on yli 300 km ja näen heitä vain harvoin, ei siis ole kaveriseuraa täällä asuinkunnassa. 

Vierailija
6/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi vaihtaa toimintaympäristöä.

Nyt syksyn tullen voi taas aloittaa uuden harrastuksen. Kaverin ei aina tarvi olla aivan samanlainen. Voidaan tykätä eri musiikista tms.

Yllätyksekseni olen käynyt paljon mielenkiintoisia keskusteluita 70-85 vuotiaiden naisten kanssa, niiden joilla äly ja muisti pelaa, ja on eri näkökulmia. Keskustelen myös nuorempien kanssa, jos on fiksuja.

Vierailija
7/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat kuin jalokiviä. Niitä voi löytää sillon kun vähiten etsii tai odottaa.

Rukoilen puolestasi❤️

Vierailija
8/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanhenkisiä kavereita on vaikea löytää. Ehkä kannattaa etsiä vain kavereita eikä ajatella, että niiden pitäisi olla samanhenkisiä.