Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetänkö mitään jos laitan "Ei mainoksia" -kyltin?

Vierailija
28.08.2013 |

En koskaan kyllä jaksa noita ilmaisjakeluja lueskellakaan, mainokset (lähinnä Lidl) selaan jos ehdin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen oikein mielelläni paikallislehdet, selaan mainokset jne. Roskiksen vieressä on sitten Lidlin paperipussi johon heitän luetut lehdet.

Vierailija
2/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle suurin menetys olisi se lidli. :D Sen takia en ole lappua oveen vielä laittanut, vaikka ärsyttää noi mainoskasat eteisessä.

Tuleehan mainosten mukana esim. kuponkejakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan Lidlin jotenkin sähköpostiin? Tai onko Pirkasta jotan nettiversiota? Siinä oikeastaan ainoat mitä jäisin kaipaamaan. Taidan laittaa kokeeksi sen kyltin kuitenkin kun ärsyttää tuo roskien määrä. Tosin nyt meille tulee sanomalehtikin ilmaiseksi 2 kk eli paperiroskaa saa vähän väliä olla viemässä pihalle. ap

Vierailija
4/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menettäisi ainakin SuurJyväskylänlehden, siksi raahaan mainokset avaamattomana lehtien keräykseen.

Vierailija
5/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mwillä ollut noin monta vuotta, enkä kaipaa mitään. Paperinkeräykseen kertyy nytkin ihan tarpeeksi kantamista.

Vierailija
6/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin nyt Lidlin Newsletterin, kai se on sama kuin se mainos? Täytyykin ruveta askartelemaan nättiä kieltoläpyskää :) ap

Vierailija
7/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan tietää kaikkien kauppojen tarjoukset, esim. cittarin ja minimanin. Lidlin mainoksesta katson sen tavarapuolen, ruuat ostan oikeista kaupoista.

Vierailija
8/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse jouduin laittamaan, kun tulee liikaa. Tarjouskupongit menettää, eli muutama euro kuussa. Paikallislehtiäkään ei enää ehtinyt lukemaan ja niistä on nettiversiot ilmaiseksi, joten sekään ei haittaa enää. Melkeinpä kaikki kauppojen mainokset on kuitenkin netissäkin ja monet niistä voi tosiaan tilata. 

Vierailija
9/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitä vitutuksen määrää kun ilmaisjakelu-kakkapaperia tippuu vaikka kaikki on kielletty

no mutta onhan siinä yksi hyvä puoli, voi pyyhkiä kakkaansa mainoslorttojen naamankuvaan

Vierailija
10/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, Pirkan voi lukea näköislehtenä, samoin oman kuntamme Kaupunkiuutiset. Ja tosiaan ne Lidlin mainokset tilasin sähköpostiin. Se on sitten moro mainoksille :) Mitä tarjouskuponkeja teille muille tulee?  ap

Vierailija
11/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza. Hesburger, subway ja jotain paikallisia tulee ilmaisjakelun mukana. Aika vähän tulee kuitenkaan käytettyä niitäkään. Pirkka on ehkä ainoa jota kaipaan, se on tullut luettua aina unilukemisena sängyssä. 

Vierailija
12/12 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koe menettäneeni mitään, vaikka en vuosikausiin ole saanut mainoksia. Jos tarvitsen jotain, niin kaikki mainokset ja alennukset löytyvät myös googlettamalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän